Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Toch weer een prikbord?

  • Anna J.

    He Hallo,

    Wat leuk dat er weer een prikbord is over ratten! Zie alleen nog niet veel reacties, dus dacht ik maar even een berichtje te maken. Zal eens even een paar oude rattenfluisteraars inseinen!

    Groetjes

    Anna

  • ratten

    Hoi Anna,

    Leuk dat je al direct een bericht plaats, ondanks dat er nog weinig is geschreven!

    Fijn als je een paar andere rattenfanaten hierheen stuurt!

    Dan wordt het hopelijk erg gezellig!

    Gr Laurens

  • Anna J.

    Hallo Laurens,

    Mag ik je vragen of jij de nieuwe webmaster van het rattenprikbord bent?

    Ik heb reeds enkele mensen op dit forum gewezen, hopelijk komt er wat respons.

    Groeten Anna

  • ratten

    Hoi Anna,

    Ik ben inderdaad de webmaster van de ratten startpagina en het prikbord!

    Als je vragen hebt of overige info, dan houd ik me van harte aanbevolen!

    Gr Laurens

  • Anna J.

    Hoi Laurens,

    Aangenaam! Veel succes hiermee! Hopelijk wordt het weer net zo gezellig als voorheen!

    Groetjes

    Anna

  • mirjam

    Hey, wat grappig. Is wel al een hele tijd terug dat de oude stopte.

    Ik kon trouwens wel tot voor kort nog berichten in het archief bekijken, dat zal nu wel weg zijn neem ik aan.

    Ben benieuwd of er nog veel oude bekenden van het prikbord het hier kunnen vinden. :)

    Groetjes van mirjam en rattenbeestjes.

  • annet s.

    Ik zal het ook op tamme ratten zetten, waar mensen op zitten die hier vroeger ook zaten.

  • amicitia

    Wist niet dat dit prikbord bestond, maar dankzij annet heb ik hem gevonden ;)

  • annikaB

    Dank je Anna, voor je tip! Ik vond het prikbord leuk dus hoop dat de “oudjes” weer terugkomen.

    Fijn beheerder, dat je het oppikt! Misschien kun je de mensen van vroeger een mailtje sturen? Ik had zelf het af en toe kijken of er weer een prikbord was al opgegeven dus misschien is dat ook zo met anderen?

  • annet s.

    Dit was het 1e prikbord waar ik op kwam toen ik met 1 ratje begon.

    Heb hier veel geleerd, en advies gekregen.