Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nala

  • annet s.

    Nala is een Wistar meisje van 20 maanden.

    Sinds een paar weken heeft ze een bultje wat nu ietsje begint te groeien.

    Vanwege chronische luchtweg problemen, en het niet zo goed werken van de nieren, durft de da. het niet aan om haar onder narcose te brengen.

    Nu is het duimen dat het bultje niet zo snel gaat groeien, en dat ze nog heel lang bij me mag blijven.

  • Anna J.

    Ik duim mee Annet! Heb je geen foto van je meisje?

    groetjes Anna

  • annikaB

    Ik hoop het met je Annet! Ben je nog bij de praktijk van “de Bronnen” al zijn ze zelf met pensioen???

  • annets

    Moet nog even kijken hoe ik hier foto's neer kan zetten, maar als ik dat weet….:D

    Sinds Mevr. Bron weg is, ben ik er niet meer geweest.

  • mirjam

    Hopelijk blijft het bultje klein en mag je nog een hele tijd van haar genieten.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Aah nee he,Ik hoop heel erg,dat die rotbuld heeeeeeeeel laaaaangzaaaan groiet,zodat je toch nog jou Nalatje flink extra kan verwennen.Ook voor Nalatje,dat ze er zo min mogelijk last van heeft.Geef nalatje een dikke knuf van mij en jij zelf….hou je taai voor Nalatje,oke.

    Liefs Chrisd.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Aah nee he,Ik hoop heel erg,dat die rotbuld heeeeeeeeel laaaaangzaaaan groiet,zodat je toch nog jou Nalatje flink extra kan verwennen.Ook voor Nalatje,dat ze er zo min mogelijk last van heeft.Geef nalatje een dikke knuf van mij en jij zelf….hou je taai voor Nalatje,oke.

    Liefs Chrisd.

    Eigen wijsheid is geen wijsheid.

    Sta open voor andere wijsheden.

    Veroordeel niemand op zijn onwetendheid.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    :S Oeps,dat heb ik weer.

    Exuus voor 2 berichten bij Nala.

    Sorry is weg.heb gevonden hoe het moet.

    Liefs Chrisd.