Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Irritant....................

  • Sjaan

    Het kan aan mij liggen, maar ik irriteer me aan het feit dat ik bij elke reactie weer mijn naam + emailadres in moet vullen en vervolgens weer een code!

    Als je actief deel neemt aan dit prikbord als het eenmaal goed gaat lopen dan is dit geen doen en zeer zeker niet motiverend om deel te nemen!

    Ben ik hier de enige?

    Gr.Sjaan

  • Anna J.

    Ik hoef dat niet te doen. Ben je wel ingelogd of log je steeds uit?

  • annet s.

    Dat heb ik dus ook iedere keer.

    Moest net aan mijn zoon vragen welke letter het nu weer was.

    Zal eens kijken hoe het gaat als ik ingelogd ben.

  • annet s.

    Ik heb me nu geregistreerd, en het ziet er nu anders uit.

    Geen vervelende code, en bij de topics staat er welke nieuw zijn.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Nee Sjaan,het ligt niet aan jou.Ik heb exact het zelfde,word er moedeloos van.

    Als er b.v.b. nieuwelingen erbij willen en het gaat zo,dan ben ik toch bang dat het Prikkie geen lang leven is beschoren.

    En opnieuw registreren heb ik ook geprobeerd….vergeet het maar….hij geeft aan,dat er al iemand op die naam is geregistreerd.Lastig.

    Liefs Chrisd.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Hoi Sjaan,ik heb een Manier gevonden hoe je van dat elke keer opnieuw inloggen af bent,als je wilt reageeren op een ytem.

    Nou ja ik heb die manier niet gevonden,maar op Tammeratten hebben we een Pc.wisje zitten(moniek)en die heeft mij in begrijpelijke taal uitgelegt,Hoe men DAT eufel verhelpt.Nou,ik heb alle handelingen uitgevoert en met sucsess.

    Hier dan de tip van Pc-wisje Moniek.Ik heb geen idee of dat mag,wat ik nu gedaan heb,maar als het een medeprikker helpt,dan moet dat toch mogen.Met speciaale Dank aan Wisje Moniek.

    Moniek schreef:Als je met Internet Explorer werkt heb je ergens rechts bovenaan een menu staan. Daaronder staan weer de en daaronder vind je een tabblad .

    Op dat blad kun je bv vertrouwde websites aangeven. Je kunt bij de opties ook instellen of je wel of niet cookies laat verwijderen. Cookies zijn bestandjes die op je computer worden gezet tijdens internetbezoek In die bestandjes staan gegevens over jouw internetbezoek…. sporen.

    Die sporen heb je ook nodig als je het wachtwoord etc wilt laten onthouden.

    Cookies van TR moet je dus accepteren.

    Ik weet niet of dat hier ook zo is met die Koekies acepteren.

    Sucsess ermee.Laat je nog weten of het gelukt is?

    liefs Chrisd.

  • Sjaan

    Hoi Christiane, ik heb de beheerder gemaild want dit is van de zotte zo!

    Mocht ik nooit niks meer horen dan ga ik jou manier even uitproberen, alvast bedankt!

    Gr.Sjaan

  • reggyrat

    is inderdaad erg irritant.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Nou Sjaan,Sorry dat ik nu pas reageer.Maar eeh het bleek dus toch niet te werken.

    Wat ik nu pas weer heb ondekt.

    Ik heb maar WEER een nieuw code opgevraagt,want zelf inloggen kon ik ook niet meer.Dus nu heb ik even weer,dat ik kan reageeren hier.maar ben bang,als ik morgen b.v.b. weer hier opnieuw op wil weer opnieuw in moet loggen voor Rea's te mogen geven.Ben benieuwt.Heb ook naar de Master geschreven,hoe meer er schrijven deste beter hij er wat aan kan doen.ben benieuwt.

    Liefs Chrisad.

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Denk toch dat het probleem ergens bij jullie eigen instellingen zit anders zou toch iedereen het zelfde probleem hebben?