Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor de oude garde die me nog wel kent denk ik

  • NicoleH

    Hoiiiii allemaal ik ben er weer …..NicoleH The Bitch B)-

    Hoe is t met jullie?

    Voor de nieuwere ….ook hoi

    Ik ben nicole moeder van drie meiden en inmiddels 44 jaar oud en uit rotterdam.

    Gr nicole

  • Sjaan 007

    Bitch ?????

    Welke Bitch?

    Jou ken ik niet??????

    Helemaal niet!!

    Toch? >:D<

  • NicoleH

    heheheh nee jij kent me niet8-)

    helemaal niet.B)

  • Danitsja

    Welkom terug!

    Ja, hier alles ook redelijk oké (op een kaakabces na, maar dat lijkt goed te gaan).

    Heb je ook nog steeds ratten? Ik ben ‘stoppende’, maar hoop dat nog zo lang mogelijk uit te kunnen stellen.

    Groetjes van Danitsja, Borat & Bobby (de hond)

  • annet s.

    Hoi

    Ik weet niet of ik je ken van de oude garde, maar toch welkom weer hier hoor.

  • Frida

    En toen was het gedaan met de rust :P

    Welcome back :)

    Gr.

    Frida

  • NicoleH

    heej Danitsja meis..

    hier ook alles okee en nee geen ratten meer.

    Ik kreeg een baan waarbij zoveel ratten niet echt te combineren was, dus ik heb langzaam mn groepen uit laten sterven.

    misschien dat ik in de toekomst nog wel eens een keer een ratje zal nemen, maar nooit meer zoveel.

    Gr nic

  • NicoleH

    heheheh……..je kent me he…..LOL

    Maar ik ben een stuk milder geworden hoor…..uh denk ik….maar beloof nix rotflmao.

  • NicoleH

    Dank je wel Annet……ik ben een behoorlijk poosje weggeweest, dus ik weet niet of ik jou of jij mij kent.

    Maar tis wel even leuk weer een paar oude bekende te spreken.

    Gr Nic

  • mirjam

    Hai Nicole, welkom terug! :)

    Ik ken je nog wel hoor. Je was ook al een hele tijd niet meer op het oude prikbord, logisch ook als je geen ratten meer hebt. :D

    Groetjes van Mirjam en rattenbeestjes.