Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Agility met ratten.

  • NicoleH

    Ik zou best mn mening willen geven, als die video clip niet steeds vastliep.

    Ag wat ….kweet wel wat agillity is, en dat is best leuk.

    Ratten zijn behoorlijk intelligent, dus je kan ze veel leren met geduld en een hele berg lekkere hapjes.

    Op deze manier zijn mensen tenminste met hun dier bezig, inplaats dat zo'n dier wegkwijnt in een kooitje.

    Mijn middelste dochter doet dit met haar konijn. ( wat dus een dwerg variant had moeten zijn van een franse hangoor……Nix niet dwerg, gwoon groot, 5 kilo groot)

    Eerst dacht ik ..ag gut wat zielig.

    Maar dat stomme beest heeft er nog plezier in ook en doet nu trucjes uit zichzelf. (springen over mini hordes BV)

    Zodra ze uit school komt, staat dat mormel al aan de tralies te rammelen …..van …haal me eruit.

    Zoals jullie al kunnen lezen heb ik niet veel met knijnen ( behalve gebraden met appel ofzo)8-)

    Maar deze is toch wel erg grappig.:D

  • Frida

    Ik heb geen idee over welke videoclip je het hebt. Maar ik weet ook wel wat agility is. Zelf doe ik er niet aan, ofwel mijn ratten doen er eigenlijk niet aan.

    Tenzij het meetelt dat Diederik vanuit zijn diepste slaap direkt in de tralies hangt als ik met zijn medicatiespuitje tegen de tralies tik. Maar ik denk eerder dat hij alleen maar komt omdat hij zeker weet dat er een ontzettend lekkere suspensie met aardbeismaak in dat spuitje zit dat helemaal voor hem alleen is :D

    Gr.

    Frida

  • NicoleH

    Hier op het prikbord natuurlijk. die video, aan de rechterkant onder dochterpagina's.

    Maar die loopt bij mij vast.

  • NicoleH

    Ik had het toch over dat knijn van mn dochter.

    Ze had een filmpje online gezet.

    Hier was hij denk ik een maand of 5 oud.

    Nappie de jumper….

    http://www.youtube.com/watch?v=Q6cNtvGYZuo&NR=1

    En dit doet ie echt uit zich zelf, dat beest is maf maar vind dat gejump echt geweldig.:D

  • NicoleH

    Ow er staat ook nog een blooper op die link en als je naar troela en ik kijkt, zie je mn middelste dochter paardrijden op troela.

    Open dag op de manege is ze ook.

    Ben niet trots hoor….wou het gewoon ff laten zien.B):D

  • annikaB

    Wat een geweldig filmpje! Zal mijn dochter eens tippen want die heeft een supergroot huiskonijn!

    Ligt in een mandje, is zindelijk, knaagt nergens aan, speelt in haar eentje met een luchtballon en met een hondenkluif. Haalt boeken uit de boekenkast en gaat dan op die plek liggen slapen! Als je op visite bent gaat ze steeds met haar kop tegen je voeten aantikken om geaaid te worden (die “ze” is het konijn, niet mijn dochter..voor de goede orde!!)

    Een konijn kan dus heel leuk zijn hoor! Maar die van haar loopt ook de hele dag los en dat zal ook schelen!

    Goeie tip dus Nicole!!

    En…ik las dat je geen bewaakster meer bent?? Je leek me daar zo te gek voor. Ik zag je in gedachten al door de gangen lopen, steng met een sleutelbos rammelend..!

  • NicoleH

    Nou …uh. zo streng was ik niet.

    Ik kon erg goed overweg met de inmates ;)

    Maar ik was alleen wel consequent….ja is ja en nee is nee.

    Dan weten mensen tenminste wat ze aan je hebben. plus duidelijkheid en eerlijk zijn ..ook dat is heel belangrijk.

    En niets beloven wat je niet waar kan maken.

    Zo bouw je een goeie band op met ze.

    Ik heb in die drie jaar dat ik er gewerkt heb, ook nooit problemen meegemaakt.

    Althans niet tegen mij gericht.

    Dat knijn van ons loopt ook metendeel van de dag los.

    Knaagt ook nergens aan, wat me trouwens erg verbaasde.

    Springt zelf op je schoot om geaait te worden.

    Egt een super knuffel. (hij zoent ook trouwens) duwt zn neusje tegen je mond.

    Ik kende eigelijk alleen van die dwerg varianten die liever keihard de andere kant op rennen (angstig) Niet leuk dus.

    Die ook helemaal verstijven als je ze oppakt.

    Ik had altijd zoiets van wat heb je nou aan zo'n beest.(behalve dan gebraden op je bord)

    Ik ben eigenlijk nog steeds geen konijnen fan.

    Maar deze is toch wel stiekem in mn hart gekropen :D

    Op dat filmpje is hij nog maar een maand of 5.

    Hij is inmiddels ietsiepietsie groter gegroeid.B)-:D

    Gr Nic

  • annikaB

    OOIT….was ik ook zo'n leuk meidje en had ik een paard…Te gek om te zien dus! Om je dochter en om de herinnering!

    Hoe oud zijn je meiden nu????? Is ze nog doorgegaan met “modellen” ??

  • NicoleH

    Mn oudste is nu 20 die word februari 21.

    De middelste die je dus op dat paard zag, die is nu 14 en word 15 in mei

    En de jongste is nu 9 en die word 10 in januari, en die rijd ook net zo goed als de middelste. ( ze hebben evenlang les samen)

    En nee ze modeld niet meer, dat was een eenmalige actie.

    Ik heb dat tegen gehouden.

    Ik heb het absoluut niet op dat modellen wereldje, zeker niet als zo'n meisje nog zo ontzettend jong en beinvloedbaar is.

    Ik heb geen zin in een kind die eerst anorexia kweekt en dan boulimia, omdat ze in die modellen wereld die kids helemaal gek maken met dan te dik en dan te dun.

    Ze willen zon meisje hebben, maar er klopt nooit wat aan ze …….voor je het weet zit ze bij de plastische chirurg. ( grote titjes, kleine titjes,,,neus net te dit of te dat)

    Plus dat ze meisjes van deze leeftijd te volwassen fotograveren.

    Bijna alle modellen die je in die blaadjes ziet zijn vet onder de 20, maar lijken 30.

    Ze mag van mij verder ermee, als ze iets ouder is en wat steviger in haar schoenen staat……eerder niet.

    Ze is nu nog geestelijk in orde met gezond portie zelfvertrouwen..en dat wou ik graag zo houden.

    Ik hou niet van die mind games die ze spelen met die kinderen.

    Ik vond het erg leuk voor haar als middelste dochter om eens letterlijk in het middelpunt van de belangstelling te staan.

    Omdat middelste vaak tussen wal en het schip vallen qua aandacht en een beetje zelfvetrouwen opkikker kon ze toen wel gebruiken.

    Maar daar blijft het voor mij voorlopig dan ook wel bij.

    Gr