Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dumpertjes

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Komen we vanmiddag thuis van boodschappen doen hangt er een tasje aan de deur met een schoenendoos erin.

    3 levende en 2 dode rittens met een vol gegeten buikje maar geen mama.

    Jacco is eerst de hond uit gaan laten en bij terug komst die even een rondje door de tuin laten doen en die had mama al snel gevonden.

    Na een heel gekookt ei en flink wat rattenvoer is ze dan eindelijk weer op haar kindjes gaan zitten, ik schat ze ca 1 week oud.

    Waar hebben mensen hun verstand zitten??

    Waren de ukkies al dood of hebben ze de kou niet overleeft??

    Moeders is een lief en dankbaar ding wat er niet overdreven slecht uit ziet maar heb ook wel eens beter gezien.

    Nu maar hopen dat er niet nog meer in het doosje zat *en ze weer gedekt is* maar als die nog even blijven hangen hier dan vindt onze rattenvanger die ook wel.

    Omdat moeders nogal over haar theewater was heb ik nog niet naar de geslachten gekeken maar dat het geen haast eerst maar eens kijken of ze het alle 3 overleven..

  • MirjamZ

    Tjeezus zeg! Je vraag je idd wel af met zulke dingen of zulke mensen wel verstand hebben. 8-)

    Hopelijk heb je ze allemaal en loopt er niet nog meer rond buiten. Arme beessies.

    Succes met ze!

  • annet s.

    Gaan ze nu ook al bij jou dumpen?

    Het word toch steeds gekker.

    Arme beestjes.

    Gelukig zitten ze bij jou goed.

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Ja nu ben ik blijkbaar aan de beurt..

    Vraag me echt af wat sommige mensen mankeren aan hun verstand.

  • annikaB

    Nou, leuke verrassing ja. Ik ken dat!

    Hopelijk overleven ze!

    Een mens is een eigenaardig beest….

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Moeder en 1 dochter zijn gereserveerd..

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    :S:X Het is toch wel van de te gekke.Zou het de zelfde kunnen zijn,die bij Karin dumpt,maar even een andere taktiek gebruikt om geen argwaan te wekken?

    Die Hetten(want zelf het word:beest is en belediging voor het Beest voor zulk soort hufters die zoiets doen)zou ik graag een javaanse stropdas willen geven(als het neit strafabaar was(die stropdas dan he).Zo iemant heeft een hard van steen of helemaal geen hard of gevoel en heeft ook geen restpect van wat leeft,dus ook geen respect voor zich zelf.

    Volgens mij weet die Dumper(maatelose Misdadiger zo iemand)dat die arme diertjes bij jou toch nog wel gelukkig een goed thuis krijgen.Maar het blijft een schoften streek.

    Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hier iemand die dus wel degelijk ook ooit ratties heefd gehad en de Rattenfora's nog leest gewoon dumpt om zo de mensen te treiteren,waar ze mee in onmin ooit waren.Miss. wat ver gezocht,maar ik zie zo iemand daar wel voor aan.Dat is in en in slecht en verdorven en compleet DOORGEDRAAIT.

    Hey Louise heel veel geluk met de zielepootjes.Ik hoop wel dat het niet zo is wat ik denk.Miss lezen die Misgeborden,die zoets flikken wel hier mee.Het is wel heel zwak om op zo'n manier over de rug van die arme diertjes dat te flikken.

    Wat mij wel opvalt,is,dat de diertjes weer bij iemand zijn gedumpt,waar ze toch wel verzorgt worden en bij iemand terecht komen die verstand van Ratties heefd.

    Tja je hebt mensen zonder kop en je hebt hetten,dus zo iemand hoort10 meter onder de grond.Vergeef me mijn frans.

    Hou je haaks Louise.

    Liefs Chrisd.

  • annikaB

    Hoe gaat het nou met ze???