Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Blitz 28-03-08/12-11-09

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    :( Met droefenis moest ik afgelopen donderdag ochtend ontdekken,dat mijn zwarte berken Blitzje van het 6pak in zijn hangmatje lag te slapen en niet meer wakker werd.De andere 5 lagen rond om hem heen,en Rafiki beet zelf toen ik mijn Blitzje eruit haalde.

    Dag lieve dwijl,want dat was je zeer zeker en een groooote bietser.Vooral Rafiki je bescherm-maatje zal jou missen en ik uiteraard ook,lieve kroelie.

    Zo herinne ik mij mijn mooie Blitz:

    Fijn spelen over the Bridge,want daar is alles goed.

    Liefs Chrisd.

  • MirjamZ

    Heel veel sterkte met het verlies. :(

  • Danitsja

    Wat moet dat een schrik zijn geweest hem daar ineens zo aan te treffen…

    Heel veel sterkte met het verlies van deze knappe kerel, ook voor zijn vriendjes, die hem blijkbaar ook nog niet wilden missen… Houd je taai, meis!

    Dikke hug van Danitsja

  • annet s.

    Veel sterkte Chris met het plotselinge verlies van Blitz.

    Dat is wel schrikken.

  • NicoleH

    Compleet tegen mn eigen principes in….toch maar even reageren.

    Weer 1 …lullig.

    Maar goed meneer is er in zn slaap tussen zn maten vandoor gegaan…..mooiere dood bestaat niet.

    Misschien een geruststelling.

    Sterkte

    Nicole

  • Sjaan 007

    Dat een rat streft in z'n slaap is het mooiste wat je kan overkomen volgens mij!

    Desalnietemin zul je 'm zeker missen1

    Sterkte Christiane

  • Sophie

    Gecondoleerd met je ratje,

    Ik weet hoe erg het is als je ratje doodgaat, want een vrouwtje van mijn groep van 5 is afgelopen weekeind overleden. Ze had een tumor en toen ze geopereerd werd is ze aan de narcose en stress doodgegaan.. Het was echt een lieverd, ze heette Jody. Maar ze was toch al heel oud.

    Ik hoop dat het goed gaat met de rest van je ratten, dat ze het verlies niet te zwaar opnemen.

    Groetjes Sophie

  • Gradje

    Goh Chris…. jouw Blitz :(

    En dan zo in een keer dood in de kooi vinden, zonder afscheid……

    Voor het rattie zelf een “goede” dood; voor jou en Bert een koude douche…

    Heel veel sterkte meis!!

    Groet van Gradje

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    :( Hoi :Luitjes,Allemaal bedankt voor jullie medeleven.Het scheelt toch altijd als je nog wat troostende worden krijgt,als er weer een Rattie stikkum uit knijpt.Ik heb heel veel Ratties al zien gaan,maar het went NOOIT,het is elke keer weer verdrietig.

    Liefs Chrisd.

  • annikaB

    Chris, heel veel sterkte. Hij was ook nog veel te jong…

    En wat je zegt: het went nooit. Mensen vinden dat wel eens raar maar het is natuurlijk ook iedere keer weer een ander persoontje dat gaat en daar heb je weer een eigen unieke band mee.