Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gozert gooit hond van een talud.

  • NicoleH

    gat gat gat verdamme …zag net de beelden/ fotos.

    je word er misselijk van.

    Wat bezield zo'n randmongool om zoiets te verzinnen.

    Nu ben ik door de regel best erg nuchter en behoorlijk realistisch. maar dit is krankzinnig om zo met dieren om te gaan/

  • NicoleH

    excuus….kreeg fotos van sjaan…..moest even reageren

  • Anna J.

    Ja inderdaad zum Kotzen!!

  • Sjaan 007

    http://www.inc-nieuws.com/algemeen/valdelis_valdas_8712465823621.html

  • Sjaan 007

    Ben mega blij voor die hond en hoop dat het beestje het liefdevolle leven krijgt wat die verdiend.

    Voor die 29e jarige stumperige klootzak hoop ik dat die de rest van zijn levensjaren mag slijten met pure angst.

    Angst voor het geen hem toekomt!

  • Sjaan 007

    http://www.thepetitionsite.com/7/maximum-penalty-for-the-man-who-brutually-killed-a-dog-in-lithuania

    Nobody makes a bigger mistake, than he who did nothing because he could only do a little……………………

  • NicoleH

    Dit soort piepels zijn psychopaten…….als ze al zo weinig tot geen empatisch gevoel op kunnen brengen voor dieren.

    Dan zijn ze niet veel beter voor mensen.

    Lees maar eens over grote (bekende ) massamoordenaars, die zijn allemaal ooit eens begonnen door andermans en eigen huisdieren op gruwelijke wijze om te brengen.

    Ze moesten ten slotte ergens op oefenen.

    Gevalletje… kindje weggegooid, nageboorte groot gebracht.

    Het zal je zoon maar zijn.

  • Danitsja

    Pffff… flashbacks naar de rat die ooit in een box van een balkon werd gegooid, en onlangs was er nog een ‘jochie’ die een cavia pakte en tegen het plafond gooide. Cavia had gelukkig ‘slechts’ een gebroken pootje en het jochie gaat een of ander Halttraject in (heeft hij geluk dat IK hem niet op heterdaad betrapte!).

  • Anna J.

    Was die niet bij Francina gebracht toen?

  • NicoleH

    Tja dat waren een stel idiote studenten toen…….erg grappig allemaal:S:S

    Goh danits….die opmerking had ik niet beter kunnen plaatsen.

    Al had ik um van jou nie zo snel verwacht ;)

    Ik had dat rotjoch gelyncht.