Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog 8 rittens zoeken een leuk huisje

• Yootah Labee

Hallo lieve mensen

Uit mijn F nest is nog 1 berken vrouwtje die een nieuw huisje zoekt en uit mijn G nest zoeken nog 4 meiden en 3 mannen een nieuw huisje. OP mijn website www.hangmatjesenratjes.come2me.nl kun je de foto's bekijken.

Je bent altijd welkom voor een bezoekje natuurlijk.

Groeten Yootah

• Danitsja

Oeh, je maakt het wel lastig.

Ik dacht even met een rattery te maken hebben omdat je nesten namen hebben, maar ik kan niet terugvinden of de ouders stambomen hebben oid. Wat is de meerwaarde van jouw nest vergeleken met die van het oepsnestje hier of een gemiddelde dierenwinkelrat? Prijs ze aan ;).

Groetjes van Danitsja

• Yootah

Hoera vanavond is er 1 dame verhuisd naar Nancy en Valentina jullie weten wel, de dames die maar 1 dame hadden zitten. Nou ze heeft sinds vanavond een maatje en de kennismaking verliep super.

Veel succes en plezier met jullie kleine meid..

• Yootah

Nou zoals je wel gelezen hebt 1 dame heeft het nest verlaten.

Dus nu voor 3 mannen en 4 vrouwen zoek ik een leuk nieuw huisje..

• Nancy

Hallo Yootah,

Even een berichtje van ons, Nancy en Valentina.

Wat een leuke kennismaking vanavond.

We vonden het heel leuk en leerzaam om te zien hoe je ratjes wonen en spelen.

Groot compliment voor jou, alles zag er zo verzorgd uit. De dames en heren wonen uitermate gezellig en lekker ruim ook.

Echt lachen, wij zijn zulke tuttebellen want de kleintjes liggen nog te slapen in de reisbox en al popelen we om ze in hun nieuwe huis te zetten, vinden we het zo zielig om ze wakker te maken:D Ze liggen zo schattig tegenelkaar.

Dus we wachten geduldig8-) maar niet heus haha.

De leuke hangmat hangt al, past heel goed en ziet er superleuk uit.

Succes met de verkoop van de andere kleintjes, was moeilijk kiezen want ze waren allemaal even leuk en tam.

Groetjes Nancy en Valentina

• Yootah

Fijn dat jullie het zo ervaren hebben dat doet me goed (:P)

Mocht je nog vragen hebben mail gerust en als je weer nieuwe hangmatten nodig hebben weet je me natuurlijk te vinden :D

• Blazed-Amigo's [Louise]

Jammer dat Danitsja dan geen antwoord krijgt op haar vraagjes;)

• Danitsja

Ik heb een privé-bericht van haar gekregen met een antwoord.

Dat was een grote cultuurshock trouwens, want ik wist niet eens dat ik op dit prikbord een eigen inbox voor berichtjes had (vroeger, lang geleden, ging dat nog allemaal per e-mail!).

• Yootah

HAhA heb haar inderdaad een prive bericht gestuurd, werd zo'n lang verhaal ;)

• Yootah

hi hi

joepie vanavond weer mensen blij kunnen maken met 2 schatten van meiden.

Dus nu zoek ik nog voor 3 mannen en 2 vrouwen een leuk huisje waar ze kunnen gaan wonen.

Groetjes Yootah