Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie wil mijn meisjesratje nog een paar maanden verzorgen?

  • Kissebiss

    Sinds 10 jaar hebben wij al ratten. We zijn begonnen met 2, dat werden er op een gegeven moment 10 en toen vonden we 5 a 6 wel een goed aantal. Nu zijn we ratjes aan het afbouwen, omdat de kinderen groot zijn geworden en we ook een hond hebben genomen. De ratjes krijgen daardoor toch minder aandacht. Afgelopen weekend is Gucci na 2,5 jaar in haar slaap vertrokken en hebben we alleen Dunja nog over.

    Dunja is een lekkere stevige Agouti rat en is op 8 juli 2008 geboren. Ze komt van een Rattery. Ze heeft nog nooit iets gemankeerd, geen bulten, geen rochelende ademhaling, niets. Maar ze zit nu wel alleen en dat is niet goed voor een rat.

    Met pijn in mijn hart zou ik haar graag willen herplaatsen en wel zo spoedig mogelijk. Dat is beter voor haar en de introductie met haar nieuwe vriendinnetjes.

    Als je vragen hebt kan je mij altijd mailen, dan kan ik je ook mijn telefoonnummer geven. Oh ja, Dunja woont in Santpoort, da's vlakbij Haarlem en IJmuiden.

    Ik hoop dat het op deze manier snel lukt om haar nog een leuk plekje te geven!

    groetjes,

    Kirsten

  • annet s.

    Hoi Kirsten

    Je zou het ook op ratten.nl of tamme ratten kunnen vragen.

    Daar komen meer mensen.

    Je zou haar ook evt. naar de opvang kunnen brengen waar ze gelijk met anderen ratten samen komt.

    Succes met het vinden van een nieuw huisje.

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Is terug naar de rattery geen optie?