Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slapende roosje

  • annet s.

    Zo'n intro is best vermoeidend.

    Steeds over die grote dikke ratten moeten klimmen waar geen eens melk uit komt.

    Dan kun je het beste maar gewoon gaan slapen.

    Alleen jammer dat de baasje denken dat je voorgoed bent gaan slapen,en je steeds wakker schudden om te kijken of je er nog echt wel bent.

    Zelfs de grote baas schrok toen ie beneden kwam en je zo zag.

  • Gradje

    Oef.. wat vermoeiend!

    Prachtige foto's!

    Groet van Gradje op vakantie

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Poeh Poeh,ik zou me ook ploot schrikken als ik mijn meiske zo zag liggen slapen.

    Maare wat een liefe foto's zeg.Roosje is een slaapgebetje aan het doen,zo met die Handjes op elkaar.

    Gaaf dat alles goe ging met die grote meiskes.

    Tja Roosje, deze dutten geven geen melk meer,jammer he,je was wel verwend door je mum en je adoptie-opvoed-mum Annet.Maar zo te zien heb je eeeeeech geen melk meer nodig,je ziet er puik uit.En wat een grooooote schoenmaat heb je jo,je lijkt wel een kleine kangeroe.

    Hey Annet,Raar he all dat kleine grut weg en nu nog maar een?of 2?ervan te hebben.nog heel veel geluk ook met jou Roosje.

    Liefs Chrisd.

  • annet s.

    Het is een stuk rustiger, alhoewel de 2 die er gebleven zijn, flink samen kunnen ravotten.