Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

goed tehuis gezocht

  • Emma

    Hallo

    Ik heb twee hele tamme siamese dumboratten.

    Het zijn twee broertjes.

    Ik heb ze gekregen voor mijn verjaardag 13 februari 2010 ,toen waren ze 8 weken.

    Ik heb ze nu een half jaar en ze zijn erg lief,ze zijn nu dus 8 maanden.

    Sinds ik Snoetie en Snuitie heb heeft mijn man het benauwd gekregen en na 5 antibiotica kuren en 5 prednisonkuren hebben we maar een allergietest

    laten doen.

    En ja,hoor allergisch.

    Dus je snapt het al ze moeten weg.

    Ik heb ze zeker 3 uur per dag in mijn vest en mogen ze overal mee naar toe.

    Nu zoek ik dus iemand die echt een band met de ratten wil en dat ik zeker weet dat ze minimaal 2 uurtjes per dag uit de kooi mogen.

    We zijn nu nog op de camping en mijn ratjes ziiten nu thuis.waar ik elke dag naar toe ga.

    Maar volgende week komen we naar huis,dan slaapt mijn man ook thuis en dan moeten ze de deur uit.

    Wie ,o,wie heeeft een fijn plekje voor mijn ratjes.

    Ik ben zo gek op ze en wil ze niet kwijt,maar ik heb geen keuze.

    Je mag ze zo meenemen met twee kooien erbij,als ik maar zeker weet dat ze een goed tehuis krijgen en vooral

    een lief baasje of bazinnetje.

    Ik zie je mailtje wel verschijnen.

    Groetjes Emma,Snoetie en Snuitie.

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    waar komen ze vandaan want als ze bij een opvang of rattery vandaan komen nemen die ze vrijwel altijd terug *en mag je zonder toestemming niet eens herplaatsen*

    Als ze uit een dierenwinkel oid komen is dat een ander verhaal maar dan kun je wel contact opnemen met een opvang voor herplaatsing..

  • marieke

    Hoi Emma!

    Heb je al opvang gevonden voor Snoetie en Snuitie?

    Ik heb evenyueel wel belangstelling.

    Groet, Marieke