Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw huis gezocht voor 2 dumbo ratjes

  • Melina

    Onze twee dumbo ratjes van een half jaar oud zoeken een nieuw huis. Ze zijn erg lief en leuk, maar toch niet helemaal ‘ons ding’. Daarom zoeken we een nieuw huis voor ze. Het zijn 2 broertjes en kunnen het erg goed met elkaar vinden. De kooi en toebehoren krijg je er bij tegen een geringe vergoeding.

    Wie wil graag voor ze zorgen?

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Dus pas na een half jaar komen jullie erachter,dat Ratties niet jullie ding is?

    jammer,hoop alleen niet dat ze bij een slangeniemand terecht komen.

    Grt.Chrisd.

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Het is toch maar fijn dat het maar ratten zijn en geen kindjes die toch opeens je ding niet zijn :P

  • marion

    Hoi,

    Waar wonen jullie?

    Ik wil de ratjes wel overnemen, maar wil graag weten waar ik dan heen moet. Dat ik niet half nederland moet doorkruisen.

    Zijn het mannetjes of vrouwtjes.

    Groet,

    Marion

  • Melina

    Hoi Marion,

    We wonen in Hoogkarspel.

    Groeten, Melina.

  • Frida

    Tegen een geringe vergoeding kunnen de beestjes toch ook op het nieuwe (definitieve) adres worden gebracht?

    Ja sorry, ik snap gewoon echt niet dat als mensen van hun huisdieren af willen er wordt verwacht dat ze aan de deur worden afgehaald en dat er dan ook nog moet worden betaald voor kooien en andere spullen.

    Iemand die serieus een goed huis zoekt voor zijn/haar ratten verwacht naar mijn idee geen geld meer maar alleen een goed huis waar ze echt de rest van hun (korte) leven kunnen en mogen blijven. Als ze naar een opvang worden gebracht dan moet er ook geld op worden toegelegd tenslotte.

    Gr.

    Frida