Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kooi aangeboden

  • marjolein_F

    Hallo.

    een poosje geleden heb ik een hok gekregen van iemand, heb m een tijdje in gebruik gehad maar heb nu een ander hok. dus deze wil ik aanbieden. foto's wil ik wel doormailen, k weet niet zo goed hoe ik ze hier moet plaatsen.

    formaat is 120 hoog, 65 breed en 45 diep. ik hoop dat ik iemand hier blij mee kan maken?

    kooi is op te halen in Hilversum.

    groet, Marjolein

  • astrid

    Hoi Marjolijn,

    Ik ben erg geintresseerd in de kooi, ik ga voor het eerst een rat aanschaffen vor mijn dochtertje van 9, zij moet het van haar spaargeld doen dus dit zou een perfecte oplossing zijn.

    Zou je een foto door kunnen mailen, alvast bedankt, Groetjes Astrid

  • marjolein_F

    Hoi Astrid.

    fijn dat ik jullie blij kan maken met de kooi. Ik hoop dat je dochter haar spaargeld uit kan geven aan 2 of meerdere ratjes? ratjes zijn groepsdieren en worden vaak erg ongelukkig als ze alleen zitten. hoeveel aandacht je ze ook geeft, de oren wassen, dat doen wij mensen nou eenmaal niet ;-)

    heb je voor mij een emailadres waar ik de foto naar toe kan mailen?

    groet, Marjolein

  • marjolein_F

    de kooi is inmiddels vergeven.

    groet, Marjolein

  • Kimberly de Jong

    beste marjolein,

    ik ben opzoek naar een kooi, en uw kooi lijkt me heel erg goed, heeft u hem nog? ik ben een beginnend rattenverzorger en ga binnen kort mijn eerste ratje aanschaffen, maar ik heb niet zo veel geld, dus hoopte ik dat u uw kooi gratis aanbied.

    ik hoor graag van u,

    Mvg, Kimberly de jong (15 jaar)