Ik wil jullie dus even inlichten over de praktijken van Rattery Blazed Amigo's…

Velen onder jullie kennen haar waarschijnlijk… Ik heb nooit contact gehad met haar… Zij liet mij met rust, ik haar….

Er gingen veel verhalen de ronde en natuurlijk ga je dan uitzoeken wat er van waar is…

Dat heb ik dus ook gedaan…

Het verhaal begint eigenlijk op 22 juni 2011. Mijn G-nestje wordt geboren… Hele leuke vlekjes en bontjes…

Daar wordt Guardian Angel geboren…

Er kwam iemand die hem wilde kopen omdat ze helemaal verliefd op hem was… dus ze wil hem heel graag kopen als HUISDIER !…

Ik sta dit toe geef de stamboom mee, noteer de gegevens van de koper en neem afscheid van Angel…

De koper was Karin Steehouwer uit Alblasserdam…

Die naam deed me ergens aan denken maar ging er niet verder op in…

Nu met alle verhalen over Blazed Amigo's te horen, ging ik eens kijken op haar site en las dat ze een dependance had in Alblasserdam en dat die vrouw Karin Steehouwer noemde…

Ik zag er nog niet veel graten in, Ja okay, hij zit bij die Karin…

Maar toen ik hoorde dat Louise en Karin onder een hoedje ratten opkopen op beurzen en op marktplaats en bij rattery's en daar dan valse namen en stambomen op plakten (o.a niet bestaande Oostenrijkse rattery import) ben ik gaan snuisteren tussen haar ratten…

En toen zag ik daar mijn mooie Guardian Angel pronken op haar site met de nieuwe naam Maran's Wonder off Nature. Met een volledig andere stamboom op geplakt… Ik heb Karin daarop gemaild… Met de vraag hoe het met Angel was, hoe hij het deed bij haar… Hoe z'n karakter was en z'n gezondheid…

Ik kreeg 2 dagen later een mail terug waarin stond dat hij overleden is ten gevolge van een virus…

Ik heb haar nog de kans gegeven om eerlijk te zijn… Maar die heeft ze niet gegrepen…

Dat Guardian Angel nog leeft, daar heb ik bewijs van en dat wordt hieronder gepost…

Dit is mijn kleine Angel toen hij nog bij mij woonde

Dit is Angel een paar maand later

EN DIT ZIJN DE PRINTSCREENS VAN GUARDIAN ANGEL OP LOUISE HAAR SITE!!!

Haar lijst van haar mannen…

Wat ze over Guardian Angel verteld… Hij is overigens niet geboren in februari maar op 22 juni!!

Dus hij is nu pas 9 maand in plaats van 1 jaar wat Louise beweert!

Een foto van Guardian Angel, en als jullie heel eerlijk zijn, zien jullie de gelijkenissen…

Toevallig dezelfde kleur en dezelfde tekening en nog toevalliger, ook in hetzelfde oor een vouw!

Nog een foto van Guardian Angel

De valse stamboom die op zijn naam geplakt staat! (Alles waar Maran bij staat is dus hetzelfde als MP, Exoknaag en oplichten van mensen!)

Wist niet dat een dode rat ook nog dames kon bevruchten…

Het nest wordt dus geboren rond 3/4 april…

Bij deze wil ik jullie dus allemaal waarschuwen!! Louise koopt ratten op op marktplaats, EXOKNAAG , Zeelandnet etc en onder valse namen bij nietsvermoedende rattery's en geeft ze een andere naam en fokt er dan gewoon mee verder, terwijl ik de lijn van Guardian Angel heb terug gefloten omdat er extreme agressie in de verdere lijn voor komt!! En nu staat hij dus al gepland voor minimum 2 nesten. Ik wil niet dat mensen de dupe worden van haar leugens en bedrog… Want als zij rittens die rittens verkoopt en die komen bij mensen terecht die nog nooit ratjes hebben gehad, dan willen ze opslag geen ratjes meer!

Waarom houden we eigenlijk nog een stamboom bij? Als er toch mee geknoeid wordt door anderen? Wat is het dan nog waard?

Mensen zouden dan onder goede voorwendsels naar daar komen, maar eigenlijk is de stamboom daar niets waard, want wat is er nog waar en wat niet?

Ik wil er alles aan doen zodat dit stopt!

Niemand moet belogen en bedrogen worden!

En zeker niet de rattery's die het wel goed menen!

Hoop dat jullie mij hierin bij staan om Louise te laten ophouden met deze leugens en bedrog!

Indien je verdere informatie wilt over de praktijken kan je altijd mailen naar milobengo@hotmail.com