Hallo,

Afgelopen donderdag heb ik bij het uitlaten van mijn hond een rat in de bosjes gevonden. Hij zat in een doosje en was helemaal nat geregend, ik heb geen idee hoe lang hij er al stond. Ik ben met de rat bij de dierenarts geweest en hij lijkt niet verkouden te zijn. Wel heeft hij een kaal plekje in zijn zij en een achterpootje dat hij niet gebruikt. Voor dat pootje heb ik nu een ontstekingremmer van de dierenarts gekregen. Verder wil hij tot nu toe nog niet echt eten (behalve kaas). Hij drinkt gelukkig wel veel. Het is geen mooie rat, hij is duidelijk verwaarloosd.

Nu is mijn vraag: is er misschien iemand die nog een plekje heeft voor deze rat?

Hij is ontzettend lief!!! Echt heel tam, hij wil de hele tijd knuffelen en komt meteen naar je toe.

Ik ben zelf alleen s'avonds thuis en heb dus te weinig tijd om voor hem te zorgen (ook al zou ik hem stiekem best willen houden) bovendien kan mijn vriend nu al niet tegen de stank. Ik wil eerst via deze weg een huisje proberen te vinden met soortgenoten voor ik aan een opvang of asiel ga denken.

Dus wie oh wie???!!

Ik woon in Rotterdam dus het zou fijn zijn als je in de buurt woont maar dat is niet het belangrijkste. De rat is wit met rode ogen.