Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zomaar kleppen

  • annet s.

    Er zijn van die kleine dingen wat je wil vertellen, maar niet een heel nieuw bericht voor wil openen.

    Zullen we dat hier neerzetten?

    Curly, mijn zwarte krullebolletje is gister weer gezond verklaard.

    Haar longen klinken weer goed.

    De ogen van de hond zijn ook niet meer ontstoken, dus 2 patienten minder.

    Nu nog 2 te gaan.

  • NicoleH

    Ik heb natuurlijk al die draadjes nog niet echt gevolgd, maar ik snap de strekking….je had een paar in de lappenmand.

    Blij te lezen dat er weer een aantal beter zijn (tu)

    Wat ziektes en abcessen betreft mis ik mn ratten niet hoor, niet dat ik nou zo veel te klagen had.

    Want ondanks de giga aantallen die ik had, had ik relatief weinig ziektes en dat soort fratsen.

    Maar goed….1 is er al te veel, Het zijn best sterke dieren…maar als ze iets mankeren was het ook vaak wel erg fout.

    En het waren ook altijd mn favorieten die eerst gingen. :(

    Gr Nick

  • annet s.

    Momenteel zit Mellow weer in de vervoersbak om een plas te doen.

    We moeten alleen zo weg, dus ze moet wel opschieten.:D

    Patienten zat hier.

    Er zit er hier ook van de kinderboerderij met een blaasontsteking, dan 1 van mij met een blaasontsteking, en dan nog 1 met een bult die aan het groeien is.

    Zelf ben ik ook een beetje een patient met een ontsteking aan mijn been wat ik moet insmeren.

    Gaat heel goed hier.>:D<

  • annet s.

    Ik heb vandaag bij Gina een mini bultje gevonden.

    Hoop niet dat ie gaat groeien.

    Maandag mag ze mee naar de da. als we van de urine van Mellow een kweek proberen te nemen.

  • NicoleH

    Getverderrie…..tis ook echt 3 stappen vooruit en dan weer 2 stappen terug.

    Succes met ze.

    Sterkte en hugs…

  • annet s.

    Dat kan je wel zeggen.

    Dank je wel.

  • NicoleH

    Tja dit zijn nou de dingen die ik niet mis van ratten….

    Maar goed als je dan die kraaloogjes weer ziet ..en ze zo lekker kunnen vertellen in je oor …kriebelend door de snorharen en knispertjes maken met hun tanden.

    Hele verhalen soms…

    En zo lekker in slaap vallen in je nek….terwijl je tv ligt te kijken of achter de pc hangt. en dan van je schouder vallen omdat ze zo diep in slaap zijn dat je ze net op kan vangen, en soms ook net mis grijpt ( PLOF)

    Tja dan …………………………….ZUCHT. ( Pinkt een klein traantje weg)

    Het waren toch mooie tijden ( zei ze met een bibber stem en loopt krom weg leunend op haar rollator) heheheh :D

    Ik word gewoon melig …van de stilte hier…B)

  • annet s.

    Er zijn ook zoveel leuke dingen aan ze.

    Als ze s'avonds net terug zijn in het hok, en als je dan nog even gaat kijken voor je het licht uitdoet, en ze dan allemaal aan de tralies hangen.

    Het lijkt dan alsof ze blij zijn dat ze je weer zien, maar het is eigenlijk dat ze komen kijken of ze nog wat lekkers krijgen.:D

    Duvels.

  • Gradje

    Mirjam en Annet, jullie hebben volgens mij een Savic kooi.

    Mag ik vragen hoe die nu bevalt?

    Is ie gewijzigd/verbeterd sinds jullie hem aanschafte? Zijn er minpunten uitgehaald door de fabrikant en is ie nu op meerdere plaatsen te koop of nog alleen bij de winkel in het noorden?

    Kortom: ik hoor/lees graag zoveel mogelijk gebruikservaringen.

    Groet van Gradje

  • annikaB

    Of, zoals mijn Salajar, bij je komen liggen, languit gestrekt met dat kleine lijfje tegen jouw lijf! Vol vertrouwen en lekker veilig….

    moet er niet NET een bibber-opoe met rollator langs komen natuurlijk…levensgevaarlijk!

    Ik vind ratten nog steeds een van de grootste openbaringen in mijn leven!