Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

10 lieve rittens te koop

  • NicoleH

    Nah dat toffe wijf …daar zullen de meningen over verdeeld zijn.:D (zelf vind ik uiteraard van wel B)-)

    Zeker bij diegene die mij ooit lijnrecht tegenover zich hebben gehad.:?

    Ik ben nie alleen nie op mn bekkie gevalle nie…..maar ben vlijmscherp van tong uh toetsenbord als ik geirriteerd ben.

    Denk daar ook een ontzettend plat rotterdams accent bij…en dan hoor je mij ;)B)-

    Boos kent niemand me…want dan spuug ik letterlijk vuur, en zo erg is het nooit geweest.

    Al denken sommige van wel.:D…ik ben nogal een driftig standje van nature namelijk…dus dan lijk je al gauw boos. ( zeker voor de wat gevoeligere typjes)

    Maar ik probeerde altijd wel met open visier de aanval te openen….achterbaks gedoe heb ik een hekel aan.

    En ik was eigenlijk wel goed in de alternatieve scheldwoorden……..vloeken en schelden mag hier niet.

    Ik heb 1 keer een woorden wisseling met iemand gehad, die was behoorlijk pissed off op me en dat liep best hoog op.

    Maar toen gooide ik er een riedel aan crea bea alternatieve schelwoorden uit van 1 zin maar van 15 regels ofzoiets.

    En toen kreeg ik een prive mail van diezelfde persoon, dat ze zo gelachen had…dat ze vergat boos te zijn.

    Geweldig toch ? (tu):D Daarna konden we prima door 1 deur samen….dus doel bereikt.;)

    BV: Kreng mag je niet zeggen…maar dood paard wel. (zie woordenboek Kreng = dood paard of dood groot dier)

    Beetje humor enzo….wel typische rotterdamse humor…soms keihard…maar toch humor.

  • NicoleH

    Ik wil nix zegge…maar een potje met vet is toepasselijker hierooooooo.

    Dat zong je ook als je eindeloos in de auto zat ergens naartoe…tot grote ergernis van ouders.

    De stilte lijkt hier ook eindeloos…..dus tja.

    Ik heb een potjeeeee met vehet…al op de tafel gezehet……ik heb een potje potje vehehehet al op de tafel gezehet.

    1034527e couplet…X(X(X(X(X(

    Gr Nicole * die dus echt met een droogkloterig gezicht hardop een potje vet zit te galmen achter der schootcomputertje*

  • NicoleH

    Ag 7.50 per twee is goed te doen….ook voor slangenliefhebbers.

    Tenminste als ze het belangrijk vinden dat hun slangen gezond voedsel krijgen.

    Bij de dierenwinkel zijn ze meer kwijt.

    En slangen moeten ook eten jongens.!

    Gr Nicole * die slangen ook mooie dieren vind*

  • goldenretriever

    Ja, het is hier een stuk stiller dan bijvoorbeeld op het chichuahua of golden retriever prikbord.

    Misschien kunnen jullie zelf nog wat nieuwe topics beginnen en mensen uitnodigen voor het prikbord.

    Want alleen zingen en benoemen dat het stil is, werkt atuurlijk niet!

    Al moet ik wel zeggen dat jullie mooi zingen :P;)

    Idols 2010, ik geef jullie alvast op!

    Gr Laurens

  • Nancy

    Hallo allemaal,

    Wij hebben een tijdje terug een berichtje gepost over een “alleenstaande vrouwtjesrat” en nu hebben wij er twee, dankzij de adviezen hier van de prikkers en Yootah die rittens te koop had. Het gaat heerlijk met die twee en wij lezen nu regelmatig dit prikbord en andere ratteninformatie. We wilden niet via marktplaats een ritten erbij kopen omdat we als leken het verschil nog niet goed kunnen zien tussen een broodfokker en een liefhebber. Dus wij zijn eigenlijk heel blij dat deze “verkoopinformatie” hier op het prikbord staat i.p.v. op marktplaats want de 1e kwam uit een dierenwinkel en wij merken echt verschil, ons tweede ratje is zo tam en het is heel goed te merken dat zij “thuis” is geboren en opgegroeid. Ons 1e ratje is nog steeds een beetje bang.

    Dus wij hopen dat het wel blijft toegestaan als mensen op het prikbord een nestje aankondigen met wat informatie, omdat het veel persoonlijker is en ook wat vertrouwder.

    We willen graag iedereen hele fijne feestdagen toewensen.

    Groetjes Nancy en Valentina

  • nellie

    Goedemorgen

    Wij zijn op zoek naar een ritten voor onze andere ritten.

    Waarvandaan is deze mail, want als het ver weg is ,is het niet te doen.

    Wij wonen in omgeving Zevenaar

    Ik hoop wat te horen

    Met vr gr Nellie

  • Yootah

    Hoi Nellie

    Mail maar op nikita42009@hotmail.com

  • peet

    heb je ook dumbo??

    en waar kom je vandaan

    hoor van je

  • Anna J.

    Heb je goed gekeken Peet, de posting is van december 2009!! De rittens zijn al aan het puberen volgens mij :-)