Hoi hoi Danis..vroeg he voor mijn doen() Ophouden met Ratties????nee jo het zijn mijn bluisies.
Nou ik heb echt nie zo veel Ratties meer.
Heb nu nog 3 vollieres.! volliere met 4 knullen,het voormalige 6pak.(opvang nu wel eigen)
Dan heb ik nog een volliere met 5knullen(nee kan niet zamen)de Isjoby-Group(opvang nu wel eigen) daar zitten 2 halfwilde nog bij.
En dan nog de hele grote Volliere met de meiskes,dat zijn er nog 7. Daar zit dus dump-Kaluatje met haar 4 halfwilde dochters(opvang nu wel eigen)in.Dus 16 Ratties is echt nie zo veel meer.
Gister is mijn laatsde Veteraan Bowie 2j.9mnd.(kleinzoon van mijn Doebay)ingeslapen. Hij had een Tumor uitgroeende van tussen zijn werfels op de hoogte van zijn heup waardoor hij ook achterhand verlamming had en die rottumor stond nu Te strak en dan gaat het echt nie meer.Terwijl Bowie nog zeer actief was en nog steeds uit zijn kooi(trapjes en plateou's waren bekleed met T-shirt stof,zo kon hij nog boven in de huisjes en makelijk Uit de kooi) kroop en over de Bankleunig naar zijn fafo-plekje de speelkast hoppelde.Hij had een sterk hardje en wouw bij de Da ook niet gaan…..moeilijk is dat dan als alles van dit Rattie nog wil en zo'n rottumor dan zijn leven beinvloed en de mens moet ingrijpen.
Dus die kooi is nu leeg.
Daar gaan volgende week de 4 (ex 6pak)in,want het is een handzamere kooi en heel groot.dan is er een Vollier leeg.
Bij de Meiskes heb ik ook mijn Blue-Sky zitten,die ook 3 mammatumoren heefd(1grote,ze heefd er nog geen last van was niet operable vlak onder de voorpoot,teveel bloedvaten en ik vind haar te oud voor operatie.)en 2 hele kleintjes,dus dat meis is ook een Rattie van the Dag.
Een van mijn 4(ex6pak)knullen heefd ook een bobbel(ook niet operable,te dicht in the Nierstreek)en hij plast een minimaal hoeveelheid bloed,hij zit aan de Meds.Dus hoe dat gaat is nog even afwachten.
verder gaat het goe met mijn bluisenkids.
Heb wel een grote vremde Rattie erbij,en Ringo onze oude Welsh-Cogie is er ook nog,is nu 16J.word dit jaar in nov. 17.Als het zo gaat als nu haald die dat nog op z'n sloffies. (
Weet je, ga een andere Topiek openen met mijn bluisenkids .
Goh….een heel verhaal,maar nu ben je(en de andere medelezers)weer een beetje up-to-date.
Alles oke met Bobby?mooi is die he,heb laatsd nog een foto (nieuwjaarsgroet)gezien.(Dat is toch wel Bobby?)
Liefs Chrisd.