Hoi Hoi Danis.
Je schreef: (female warrior, toch? ).
Yes,en dat was ze daar in die Dw wel.Hier ook nog een beetje,Tja wat wil je als er niet naar je omgekeken word en met een Kwarst opzij word geschoven bij het verschonen van haar bak en dan nog alleen ook.Ze laat zich nu al een beetje aaien met een vinger maar toch node.Ze is te vergelijken met mijn vroeger Frida Kruger(Alicia),die de vorige eigenaar wou in laten slapen dat ze zo vals was en Alicia werd later de liefsde Rattie.Maar nu ligt het toch een tikkie anders,Xena komt in een kant en klare stabiele meiskes-group,en Alicia kreeg toen allemaal nieuwe rittens erbij en had haar eigen group.Dus dit word een puur gedulds-kwestie,no problem,met veel tijd lukt dat best wel.
Alhoewel Kalua geen makkelijke Tante is en haar Kids dus ook Halfwild en ook wat redelijk domi zijn.
Dus Xena moet eerst maar eens wat meer groeien(weegt maar 185gr. en is 3mnd.)en wat handelbaarder voor ons worden,zodat we ze er gauw uit kunnen vissen mits het niet geheel goed gaat.En als het dan toch niet mag lukken,dan krijgt Xena net als toen Alicia haar eigen 2 of 3 Rittens erbij moet kunnen,want ook Xena verdiend een Happy live.
Tja… en Intro kan wel eens lastig worden(zal wel in grote duna worden)daar de Kids(4)van Kalua de keuerlatten nemen op the Bank.Met Sky en Corsica geefd dat geen problems.
Je schreef:Jij ook heel veel beterschap gewenst met je oor en de abkuur. Ik duim dat die toch gaat aanslaan, zodat je me straks weer kan horen als ik hier in Leeuwarden je naam schreeuw.
Nou….Ab-kuur doet geheel nax,ben nu diensdag klaar ermee en er is geen verandering opgetreden,moet dus diensdag afspraak maken met KNO-arts.al bij voorbaat bericht van mijn huisarts.
Hoop daar dan wel wat wijzer te worden,desnods prikken ze the hele handel maar door,want nu is het net of er een dekseltje in het linker oor zit en als ik schuin gaat schudden voel ik wel degelijk dat er iets zit,eeeech een knudde gevoel.
JAAAAA hooor(even roepen) als je zoooo hard kan roepen word ik jou Manager voor een Medisch wonder>< ()en trekken door Eropa,gaan we gelijk je boek promoten Yeaah!
Je schreef:zo'n quarantaine is heel verstandig.
Tja,Xena is nu 3dagen hier en ze slaapt ook veel te veel voor een jong Rattie en dan nog halfwild ook all zit ze alleen,ze toont geen nieuwsgierigheid,terwijl we zeer veel aandacht geven en ze begind wat te sniesen zit nu gelijk aan de Bromexine,even 3 dagjes en als het erger word,toch even langs de Da. Is alleen zo af en toe sniesje,maar voorzorg voor alles,want ze is uiteraard van onbekende herkomst.Zo ver.
Imsjede(liefs) Chrisd.