Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Terug van weg geweest

• Danitsja

Hoi Chrisd.

Allereerst heel veel sterkte met het verlies van Bowie… Wel een mooie leeftijd, maar inderdaad, zonder die rottumor had hij vast nog een poos een heel fijn leven kunnen hebben…

Hopelijk mag je nog een poosje van BlueSky genieten en duurt het nog even voor ze last van die tumor gaat krijgen. En ook heel veel beterschap voor je zieke ex-6packje gewenst!

Haha, ik zou 16 ratjes heel veel vinden (ik heb in totaal ‘maar’ 15 ratjes gehad), maar voor jou moet het vrij kaal in huis zijn met zulke kleine groepjes (scheelt natuurlijk wel met schoonmaken ;) ). Ga je nog verder minderen, of ga je ons hier straks ontzettend jaloers maken door het ene ritten na het andere erbij te nemen? ;).

Wauw, wat cool dat Ringo al 16 jaar is en, zo te lezen, in uitstekende conditie. Je had er een pup bij toch? (oeh, da's alweer lang geleden, volgens mij is die pup nu inmiddels al een pittige puber ;) (haha, ik wil foto's!!!) ).

Met Bobby is ook alles goed. Hij stond inderdaad op die nieuwjaarswens. Het verbaast me bijna dat je hem niet herkende ;), maar hij stond er ook wel erg bordercollie-achtig bij ;). Hij is nu degene die alle aandacht krijgt, en dat bevalt hem wel, maar het is toch wel heel anders zonder ratjes… Toch heb ik het idee dat het iets begint te wennen.

Liefs van Danitsja & Bobby

• Gradje

It's good to have you back (tu)

• Christiane Dammann(chrisd.)

Hoi Hoi Danis.Dankje voor het medeleven van Bowietje.

Danis schreef:ontzettend jaloers maken door het ene ritten na het andere erbij te nemen?

Ho ho even nee dat doen we niet meer.Ten 1.ben ik eergister 59 geworden dus word wat te oud voor nog eens aan de 49 Ratties te komen.Ga wel nog wat minderen.

Maar heb gisteravond toch van mijn principe afgestapt(alleen deze ene keer) om een Agouty-Rattie uit mijn Dw mee te nemen,het bleek namelijk een halfwildje te zijn en die vent wouw het zomaar buiten dumpen,toen ben ik even kwaad geworden en heb het ukkie(3mnd. we hebben haar Xena genoemt)zo uit de bak gehaald(overings zitten de dieren daar heel ruim met speeltjes en huisjes en nestmateriaal en er word goed voor ze gezorgt behalve dan deze keer met dit Rattie,denk dat die toch bang was voor dat beesie,want hij is altijd goed voor zijn dieren in the shop.)en mee naar huis genomen.de man kon het Ratje niet aan en het personeel durfd het hok ook nie schoon te maken.Ze bijt dus.Ik hoop dat ik ze bij mijn meiskes bij kan zetten ter zijner tijd.Ze is nu eerst 2wkn. in quarentaine,neem geen risicos,tenslotte is het een dw-Rattie.

Je schreef:Het verbaast me bijna dat je hem niet herkende.

Nou weet je,daar toont die toch eech anders(groot) als dat die ech is,inderdaad wat jij schrijft,als een borderc.

Je schreef:volgens mij is die pup nu inmiddels al een pittige puber (haha, ik wil foto's!!!) ).

Hi HI komt er aan in ander Topik:Voor de duvel nie bang.

Ben even wat traag,ben nie oke,heb een dichtgeklapt oor (doet zeer)(nee geen teveel oorsmeer,oor is schoon)heb nu ook ab-kuur wat naar mijn gevoel nie werkt maar moet even afmaken en daarna naar KNO mits geen verbetering.Ben zo doof aan ene oor als maar kan zijn.

Maar oke niet meer klaagen en aan mijn beesies denken.

Totziens bij de:Voor de duvel nie bang.

Liefs Chrisd.

(:P)(tu)Bedankt Gradje,toch wel fijn ons oude Prikkie weer er is en zo toch nog WAT van de oude garde bijelkaar te houden.Tot lezens en dikke knuf voor jou ratties en de grotste rattie de hond.

Liefs Chrisd.

Bedankt Annet S.

Liefs Chrisd.

• Danitsja

Wat lief dat je toch even van je principe afgestapt bent voor de kleine Xena. Zo te horen is het een ratje dat perfect is voor de meer doorgewinterde rattenliefhebbers en daarmee is ze bij jou perfect terecht gekomen. Hopelijk gaat het lukken haar bij de andere dames te introduceren, maar jou kennende gaat die intro wel lukken :). Ik hoop dat ze niets onder de leden heeft, maar zo'n quarantaine is heel verstandig. Veel succes met je kleine Xena (female warrior, toch? ;) ).

Super dat je foto's van je schatjes hebt geplaatst! *zwijmel, kwijl * ;).

Jij ook heel veel beterschap gewenst met je oor en de abkuur. Ik duim dat die toch gaat aanslaan, zodat je me straks weer kan horen als ik hier in Leeuwarden je naam schreeuw ;):D.

Liefs van Danitsja & Bobo

Hoi Hoi Danis.

Je schreef: (female warrior, toch? ).

Yes,en dat was ze daar in die Dw wel.Hier ook nog een beetje,Tja wat wil je als er niet naar je omgekeken word en met een Kwarst opzij word geschoven bij het verschonen van haar bak en dan nog alleen ook.Ze laat zich nu al een beetje aaien met een vinger maar toch node.Ze is te vergelijken met mijn vroeger Frida Kruger(Alicia),die de vorige eigenaar wou in laten slapen dat ze zo vals was en Alicia werd later de liefsde Rattie.Maar nu ligt het toch een tikkie anders,Xena komt in een kant en klare stabiele meiskes-group,en Alicia kreeg toen allemaal nieuwe rittens erbij en had haar eigen group.Dus dit word een puur gedulds-kwestie,no problem,met veel tijd lukt dat best wel.

Alhoewel Kalua geen makkelijke Tante is en haar Kids dus ook Halfwild en ook wat redelijk domi zijn.

Dus Xena moet eerst maar eens wat meer groeien(weegt maar 185gr. en is 3mnd.)en wat handelbaarder voor ons worden,zodat we ze er gauw uit kunnen vissen mits het niet geheel goed gaat.En als het dan toch niet mag lukken,dan krijgt Xena net als toen Alicia haar eigen 2 of 3 Rittens erbij moet kunnen,want ook Xena verdiend een Happy live.

Tja… en Intro kan wel eens lastig worden(zal wel in grote duna worden)daar de Kids(4)van Kalua de keuerlatten nemen op the Bank.Met Sky en Corsica geefd dat geen problems.

Je schreef:Jij ook heel veel beterschap gewenst met je oor en de abkuur. Ik duim dat die toch gaat aanslaan, zodat je me straks weer kan horen als ik hier in Leeuwarden je naam schreeuw.

Nou….Ab-kuur doet geheel nax,ben nu diensdag klaar ermee en er is geen verandering opgetreden,moet dus diensdag afspraak maken met KNO-arts.al bij voorbaat bericht van mijn huisarts.

Hoop daar dan wel wat wijzer te worden,desnods prikken ze the hele handel maar door,want nu is het net of er een dekseltje in het linker oor zit en als ik schuin gaat schudden voel ik wel degelijk dat er iets zit,eeeech een knudde gevoel.

JAAAAA hooor(even roepen) als je zoooo hard kan roepen word ik jou Manager voor een Medisch wonder>:D< (:P)en trekken door Eropa,gaan we gelijk je boek promoten Yeaah!

Je schreef:zo'n quarantaine is heel verstandig.

Tja,Xena is nu 3dagen hier en ze slaapt ook veel te veel voor een jong Rattie en dan nog halfwild ook all zit ze alleen,ze toont geen nieuwsgierigheid,terwijl we zeer veel aandacht geven en ze begind wat te sniesen zit nu gelijk aan de Bromexine,even 3 dagjes en als het erger word,toch even langs de Da. Is alleen zo af en toe sniesje,maar voorzorg voor alles,want ze is uiteraard van onbekende herkomst.Zo ver.

Imsjede(liefs) Chrisd.