(:D Hoi luitjes,Eindelijk heb ik nu de geluiden gevonden,die ik op mijn Rattie-detector ook hoorde.Heb daar even mee gewacht tot dat ik ook zeker wist,dat die geluiden exact het zelfde zijn.

Heb namelijk het geluid gevonden,wat ik ook door mijn Rattie-detector hoorde als ik mijn Xena(is een wildje waar ik op een raare manier aan kwam.Vertel ik later wel.) oppakte.

Luister maar:even Link veranderd:http://www.geolution.nl/dieren/dierengeluiden_rat.htm en dan zie je 3 linkjes als je ietjes naar benedenscolt. de eerste link aan klikken,dat is duidelijk de angstgil,want ze beet dan ook promt.Miss. interessant ook voor de andere Forummers.

Ook het 2.geluid heb ik op mijn detector gehoord van mijn halfwildjes Cash en Wayne wat niet meer dan een waarschuwing was,want werd niet gebeten door die 2 maar wel werden ze nerveus en vonden het niet prettig meer.

Het 3. geluid heb ik maar 1x gehoord van mijn dweil Chico die in mijn trui zat te slapen na het geluid.Dus acosieer ik dat geluid met geen gevaar en dat die het prettig vond om gekriebeld te worden.Wau het toch even met jullie delen.

Liefs Chrisd.