Heefd nou niemand wat te vertellen?
Liefs Chrisd.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk denk dat we er met zn allen opnieuw aan moeten wennen dat dit nooit meer het prikbord word van toen.
Die tijd is voorbij.
Er komen hier nu net zoveel postingen per drie maanden door, als toen in één middag…….wat zeg ik …soms in een uur.
Als je een dag niet gekeken had, werd je gek van alle postingen en ging je ook selectief lezen.
Helaas, maar tis nie anders.
Gr Nicole
Inderdaad, wat Nicole hieronder zegt: in het verleden kon je geen dag missen of je moest een hele poos lezen om “bij” te zijn!
Zelf post ik niet vaak een nieuw onderwerp. Het komt er gewoon vaak niet van.
Daarbij komt nog dat ik niet de beste schrijver ben blèèh
Wel zou ik graag zien dat dit prikbord blijft voortbestaan.
Ja, ja, ik weet het: ieder krijgt wat ie verdient…………………….
tja,alles is bij de TammeRatten blijven hangen,logis,heefd men meer mogelijkheden en zijn ook veel nieuwelingen die niet zo gauw nog naar een ander prikboord bij komen.En de meeste veteranen van hier hebben geen ratties meer.
Of hebben al hun kruit verschoten bij de concurent.Ach ja jo,miss ontdekken meer rattiemensen ooit weer ons Prikkie.Ik snap heel goe dat het nooit meer zoals vroeger word maareh zo stil als nu was het nooit.
Miss.een idee,dat degenen die er nog zijn ook eens hun Ratties voorsteld met fotos.
En daarna wat belevenissen van het tuig.Ik ga op iedere geval een begin eraan maken met vervolg.Morgen dan he.Is nu wat te laat,want dat is nog al wat.
Liefs Chrisd.
annet s. Schreef:
——————————————————-
> Ik was een weekendje naar Schoorl.
> Maus en Quin waren gezellig mee, zo ook Bowie.
> Maus zat nog aan de meds, en Quin had een zeer
> pootje.
Ah gossie,alles oke nu?He lekker er tussen uit.Met de Ratties.Daar komt toch zeker een Vacantieverslag over de Ratties?
Alles oke met Mausje nu?
Het is hier zoooo verdacht stil,we mogen ons prikkie niet uitlaten sterven.
Wel fijn dat tenminste nog een veteraan trouw is.
Liefs Chrisd.
Geen verslag over hun weekendje uit.
Ze hebben niet veel gedaan, behalve slapen.
het pootje van Quin is weer helemaal goed.
Een weekendje rust doet wonderen.
Bowie heeft een heerlijke strandwandeling gemaakt, en zich helemaal uitgeleefd.
Toen we zondagavond thuis kwamen is hij zijn mand ingedoken, en we hebben hem niet meer gezien.
Jep tis idd nog steeds erg koud en ook erg nat.
Ik word inmiddels een beetje depri van al dat sombere weer en verlang ook weer naar een zonnetje.
Erg leuk vind ik het niet meer om s'ochtens om 6 uur te pletter te regenen bij een tramhalte en dan s'middags ontdekken dat het nog steeds niet gestopt is met regenen, en dan op de terugweg weer te pletter regenen.
Verder ook druk druk druk……en als ik dan even vrij ben zit ik met vierkante ogen achter WOW.
Uh voor de niet Gamers…World Of Warcraft een role playing game oftewel RPG.
Ik heb pas het spel aangeschaft en begreep de hype nie zo…….NU dus wel.
Echt helemaal geweldig om rond te struinen in een wereld lijkend op die van de lord of the ring's gemixt met dungeon's and dragon's en buffy de vampire slayer.:D
Daar hang ik dus uit.
Gr Nicole
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?