Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar is iedereen

• Danitsja

Ikke is hier ook nog af en toe, maar zonder ratjes is er wel heel weinig te vertellen ;). Ik ga binnenkort wel bij een nestje kijken, maar daar hebben ze een strikte uitgangscontrole, waardoor ik het aandurf erheen te gaan ;). Gelukkig zijn de GMR-aanvallen flink verminderd en ik denk dat ik het nu onder controle heb :). Voorlopig komen er dus geen ratjes bij, maar natuurlijk zal ik af en toe hier even langskomen om ouderwets bij rattenfoto's te kwijlen ;).

Groetjes van Danitsja & het grote monster

• annet s.

We zullen wel veel lieve leuke foto's voor je neer zetten.

Ga je je toch misschien wel bedenken.:D

• Christiane Dammann(chrisd.)

Zeker weten,want een Danis.Zonder Ratties is het toch NIET helemaal hoor.

Oh eeh,dat geld ook voor onze te gekke bitch Nicole,die zooo lang weg was en eigendlijk een beroemtheit hier was.Hey laten we een klein beetje de oude glorie van ons prikkie herleven.

Want er zijn wel degelijk nog meer veteranen die we hier missen.S.V.P. melden graag!>:D<

Annet,prima idee om Danis en Nicole bombadeeren met fotos van onze Ratties en leuke anectodes erbij,ben er helemaal voor.Miss doen nog meer mee.

Liefs Chrisd.

• Danitsja

Haha, dan ga ik jullie bombarderen met OTberichten over mijn grote Bo (die wel verdacht veel rattentrekjes heeft overgenomen ;) ).

Sowieso zal ik komende maand hier veel minder zijn, want ik ga aan een marathon meedoen!

Voor degenen die mij nu al in een trainingspak en op Nikes zien: nee, een schrijf-marathon ;). Lekker rustig achter de computer elke dag 750-1000 woorden schrijven aan een verhaal. Pffff…wat haal ik me in hemelsnaam in mijn hoofd? ;)

Nou ja, wie A zegt, moet ook Z zeggen en misschien krijg ik wel zo'n enorme inzinking dat mijn GMR-weerstand aangetast wordt… (haha, laat ik het hopen voor jullie ;) ).

Groetjes van Danitsja & Bo

Danis schreef:

Nou ja, wie A zegt, moet ook Z zeggen en misschien krijg ik wel zo'n enorme inzinking dat mijn GMR-weerstand aangetast wordt… (haha, laat ik het hopen voor jullie ).

Helemaal mee eens.Yuppie Danis komt eeeeeech wel terug en verast ons later met haar nieuwe aanwinst.en wat dan?????nou?????RATTIIIIIIS!

Hey Danis,veel geluk met the Maratonschrijfen,vingertoppies heel houden he. :P

Liefs Chrisd.

• NicoleH

Heej bedenk me ineens dat ik drine uh sandrine ook al een tijdje niet gezien heb.

Zit onze belg hier ook niet meer ?

Gr Nicole

• Blazed-Amigo's [Louise]

Al lang al niet meer toch? die zag ik op het oude PB ook zelden tot nooit meer voorbij komen..

• NicoleH

neuh toen was ze er nog wel, meelezend en heel soms reagerend.

Ik dacht toen ook dat ze weg was, maar toen reageerde ze ineens op een topic out off the blue.

Ik weet wel dat ze het toen druk had, ander huis en was ze bezig haar living opnieuw in te richten en het huis te kuisen enzo.:D

Er staat me ook nog iets bij van een vriendje …..samenwonen/ verloven dacht ik, maar weet ik niet zeker.

Tis ook alweer een eeuwigheid geleden.

Gr Nicole

Miss. zit ze bij Tammeratten.nl? of bij Rattjes.nl

Ik ga eens wat rond neusen.

Kan ook wezen dat ze geen Ratties meer heefd maar wel Caafjes,als ik me niet vergis heb ik ooit op het caafprik ene Drine gelezen,tja kan ook een andere Drine zijn wie weet.En onze toen trouwe Annikab zien we ook niet.He waar is de goede oude tijd gebleven.

logisch dat het niet meer zoals vroeger word,maar als de oude garde weer een beetje bijelkaar is, kunnen we heus wel ons prikkie weer in leven houden.Zelf onze Danis. is er,die heefd nog niet ineens geen Ratties meer en Nicole ook niet.

Is gaaf als die 2 weer Ratties hebben,want dan word het zeker weer levendiger hiero,want Danis en Nicole hadden ALTIJD wel wat te vertellen.

Tja…..nostalgie he,even lange adem hebben,wie weet groeit onze prik weer.

Tja en the Ratsewer hield het toen al voor lang gezien.Ander hobbie he, Handboog schieten.Ach ja jo,niet zo gouw opgeven.Is nu nog wat stil,dus word er soms een otje getollereerd,eigendlijk niet geheel ot,want heefd altijd weer met onze Rattiefam.te maken.

Liefs Chrisd.