Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe lens

• Blazed-Amigo's [Louise]

En dan zijn de ratten de pineut.

Ze wilde beslist niet allemaal mee werken maar een aantal foto's zijn toch wel de moeite waard om te delen..

Mowgli

Herbie

Mister Macho

Ocean Breeze

On In A Million

Natural Beauty

Miss Behaving

Ze liggen afgedrukt klaar te wachten op een lijstje voor aan de muur (maar eerst moeten we dan uitgeklust zijn dus dat duurt nog wel even)

• NicoleH

Aaaahhhhhhh.

Allemaal cute….maar Ocean Breeze wint het voor mij.

Al die rommelige vlekjes… en gewone oren… daar heb ik wat mee.

En een volleerd model ;) met zn schattige handjes.

In een bak vol ratten zou ik die er als eerste uitpikken.

Siams ook leuk, maar het lijkt altijd of ze verschrikkelijk vieze oren hebben. ( ik zei ook lijkt, want ik weet dat het geen vuil is)(maar het ziet er wel zo uit)

Mijne waren trouwens best pittig van karakter, niet vals ofzo…maar net ff tikkie meer als de rest….zijn de jouwe ook zo ?

Gr Nicole

> En een volleerd model ;) met zn schattige

> handjes.

*Het is vrouwtje

> Siams ook leuk, maar het lijkt altijd of ze

> verschrikkelijk vieze oren hebben. ( ik zei ook

> lijkt, want ik weet dat het geen vuil is)(maar het

> ziet er wel zo uit)

*Ik weet het ik wrijf ook altijd eerst langs de oren voor ze op de foto gaan

> Mijne waren trouwens best pittig van karakter,

> niet vals ofzo…maar net ff tikkie meer als de

> rest….zijn de jouwe ook zo ?

*Ik heb een paar opvangers gehad die allen siams waren en die waren dus inderdaad erg pittig 2 zelfs iets te.

Ik had dus zo iets voor mijn geen siams meer tot ik er 1 in mijn schoot geworpen kreeg die had zo'n leuk karakter dat ik verkocht was.

Ze zijn eerder te mak dan te pittig, sommige mogen best iets meer van zich afbijten

• NicoleH

Okee okee …B)- vrouwtje dan. :D

Dat opvangers verhaal ken ik, ik namelijk ook.8-) er was toen een golf ineens aan siam opvangers…..of zeg eigenlijk maar een tsunami ::o

Ik was er ook niet kapot van. Want de siam lijnen toen waren niet bepaald lief te noemen, tot ik een lieverd kreeg.

Maar goed, die was altijd nog wat meer karaktervol dan de rest.

Zo heb ik dat dus ook met dumbo's, ik heb er in den beginne toen dumbo net inkwam er 1 een fikse poging zien wagen om bij iemand meerdere vingers te amputeren.

Dat was ook echt amputeren en geen gewoon bijten meer, het monster liet ook niet los.

Maar niemand had het aan zien komen, want die achterlijke oren werken niet mee….terwijl de rotzak erin hing zag hij er nog even sullig en schattig uit.

Maar ondertussen !

Bij gewoon oren zie je het aankomen, Oren gaan plat in de nek en je kan er op wachten dat je gebeten word, maar je ziet het tenminste.

Toen ik dat heb mogen aanschouwen, ben ik toch ietwat terughoudender geworden met dumbo's….:(

Ik heb er zelf ook maar 1 gehad, een opvangertje en dat was perongeluk een liefje. (gelukkig)

Maar toch hield ik haar stevig in de gaten, je snapt wel waarom denk ik…..ik ben best gehecht aan mn vingers:D:D

Geef mij maar gewone oortjes…

En een beetje pit mag best, zo moet ik ineens denken aan mn lorenzo…..waar ik ook een nestje van gehad heb toen.

Geweldig beest en zn ukken ook…..nooit spijt van gehad van dat nestje.

Gr Nicole

• Christiane Dammann(chrisd.)

Geweldig zeg.Pracht Ratties.Als deze naar the show komen kan de restwel naar huis ikke ook >:D<

One in a Million is een beetje mijn faforietje.Wat nieuwe lens….a me hoela,je maakt nog goeie fotos met een weggooi-Kamera je hebt het gewoon.Want je vorige fotos(toen niet nieuwe lens)waren ook altijd schitterend.

En dan Mister Macho staad er echt Macho bij.

En uiteraard weer zo goeie fotos.Gaaf jo.

liefs Chrisd.

De meesten zijn nog zo jong dat ze niet echt veel kans maken op een keuring vrees ik.

One In A Million is ook niet mooi bont genoeg (denk ik anders over maar de keurmeester niet helaas)

Door goed in te zoomen lijken ze veel groter dan ze zijn.