Okee okee …B)- vrouwtje dan.
Dat opvangers verhaal ken ik, ik namelijk ook.8-) er was toen een golf ineens aan siam opvangers…..of zeg eigenlijk maar een tsunami ::o
Ik was er ook niet kapot van. Want de siam lijnen toen waren niet bepaald lief te noemen, tot ik een lieverd kreeg.
Maar goed, die was altijd nog wat meer karaktervol dan de rest.
Zo heb ik dat dus ook met dumbo's, ik heb er in den beginne toen dumbo net inkwam er 1 een fikse poging zien wagen om bij iemand meerdere vingers te amputeren.
Dat was ook echt amputeren en geen gewoon bijten meer, het monster liet ook niet los.
Maar niemand had het aan zien komen, want die achterlijke oren werken niet mee….terwijl de rotzak erin hing zag hij er nog even sullig en schattig uit.
Maar ondertussen !
Bij gewoon oren zie je het aankomen, Oren gaan plat in de nek en je kan er op wachten dat je gebeten word, maar je ziet het tenminste.
Toen ik dat heb mogen aanschouwen, ben ik toch ietwat terughoudender geworden met dumbo's….
Ik heb er zelf ook maar 1 gehad, een opvangertje en dat was perongeluk een liefje. (gelukkig)
Maar toch hield ik haar stevig in de gaten, je snapt wel waarom denk ik…..ik ben best gehecht aan mn vingers:D:D
Geef mij maar gewone oortjes…
En een beetje pit mag best, zo moet ik ineens denken aan mn lorenzo…..waar ik ook een nestje van gehad heb toen.
Geweldig beest en zn ukken ook…..nooit spijt van gehad van dat nestje.
Gr Nicole