Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zuzu

  • Monique

    Sorry

    Hallo

    Ik heb een vraag.

    Ik weet niet wat ik hiermee moet ben zo boos!

    Ik heb mijn rat Zuzu moeten laten inslapen kon niet anders hij was zo ziek.

    Maar wat ik nu heb meegemaakt is niet te filmen.Ik kom bij de dierenarts in Krimen aan de IJssel. De dierenarts zegt “Nee die gaan we niet meer pesten”.

    Hij pakt een spuit met rose vloeistof ( een hoeveelheid dat ik denk dat past nooit in zijn bil ). Zegt tegen mij hou zijn kop maar even vast. En voordat ik het wist. Zetten hij die spuit zo tussen zijn ribben. De dierenarts liep de spreekkamer uit, na een tijdje ben ik met Zuzu maar in de wachtkamer gaan zitten wachten.

    Na een tijdje kam hij terug, ik zei “hij ademd nog” dan geven we hem nog wat, was zijn antwoord. Die keer heb ik maar even niet gekeken.

    Zorg je bijna vier jaar voor z'n beesje moet hij gillend aan zijn einde komen.

    Ik heb geen probleem dat ik hem heb moeten inslapen maar wel met de manier waarop!

    EERST een slaapmiddel dan de rest!

    Ik heb een boze mail getuurd en duidelijk gemaakt dat ik daar NOOIT meer kom, als antwoord daarop kreeg ik een kaartje met “sterkte met het overlijden van Uw rat Zuzu”.

    Is dit horror of niet?

    Wat vinden jullie hier van overdrijf ik of niet?

    Monique

  • Monique

    Dacht dat ik dubbel gepost had vandaar sorry

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Ja helaas gaat dat bij sommige Dierenartsen nog steeds zo de meningen over hoe het moet zijn verdeeld.

    Ik vind de dierenarts sowieso onbeschoft om niet te zeggen wat hij gaat doen en waarom om dan vervolgens zonder iets te zeggen weg te lopen.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    :?:X nou ja zeg,wat een onbeschofte vlegel en een orrogante kl#$*zak:X is die Da.

    Waar heefd die zijn da-papiertje gekregen?bij een pakje boter zeker.

    En dan nog de opmerking durfen te maken van:nee die gaan we niet meer pesten…..wat een oetl………:X hij heeft dat arme dier juist een vreselijke dood gegeven.Wat is dat dan?(niet pesten)?:S

    hey Monique,nooit meer naar die Oetl……

    Heeel veel sterkte met het verlies van jou Zuzu,op zo'n manier te moeten gaan heefd die niet verdient.

    Miss. een kleine pleister op je wond van het verlies.Maar Zuzu zit nu over the Rainbow en is die pijnlijke spuit vergeten en heefd daar onmetelijk veel vriendjes en Vriendinnen,want daar is alles goed.

    Zuzu taaie Rakker dit is jou Kaarsje:

    zo zal je blijven schitteren in jou vrouwtjes hard.

    Liefs Chrisd.

  • Monique

    Bedankt voor jullie reactie. het help wel om te horen wat andere er van vinden.

    Bij deze dierenkliniek kom ik natuurlijk nooit meer en zou tegen iedereen zeggen daar nooit te komen.

    Wat ik niet snap is dat ik daar wel eens eerder een ratje heb laten inslapen, dat ging heel rustig en netjes.Een andere dierenarts(maatschap).

    Het is nog moeilijk om er aan te denken en ik ben nog steeds heel boos, Zuzu heeft het niet verdient om op z'n manier te gaan het was z'n lieverd.

    Normaal ben ik niet zo, ben best nuchter als het niet meer gaat gaat het niet meer klaar.

    Maar op z'n manier, bah, klootz**

    Monique