Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help wat is er aan de hand!!!

  • Miss Poedel

    Ik weet niet wat er gaande is maar de hele dag is er al een gigantische onrust in mijn rattenkooi

    zo rennen, slopen en proberen uit te breken

    word er echt gek van

    Ik snap er niks van

    wat moet ik hiermee

    heb er net twee uitgehad. Een wil in de kooi blijven en is blij dat ie rust heeft, die word dus duidelijk gek gemaakt door de andere twee

    de andere twee rennen zich rot

    echt om gek van te worden….

    hoe krijg ik ze in vresesnaam rustig???

    ik it er aan te denken de twee drukte schoppers te schijden aangezien er ook al een paar keer gevochten is vandaag, Hopelijk helpt dat….

    anders weet ik het ook niet…

    Sandra en de ratty's

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Hoi San,Hoe oud zijn de Ratties? en zijn het knullen?Heb je de kooi anders schoongemaakt met schoonmaak middel.Heb je de Kooi anders ingericht,b.v.b. dingen er in die naar hond ruiken of anders.Zijn ze van de ene dag op de andere dag zo onrustig geworden?Is er buiten herrie van vuurwerk.zit er een Rattie andere geluiden te maken als normaal?kun je opserveren of er een Rattie zwaker is en gepest word?Allemaal vragen he.Maar als je daar iets van beschrijft,kan ik je miss gerichter aantwoord geven en we kunnen je group weer op je gemak stellen.

    Dus vertel wat je verandert hebt.het is mogelijk,dat er een rangordestrijd tussen de 2 druktemakers is ontstaan.Ik zo de groep nou niet uitelkaar halen,want als die 2 onderling vechten zullen ze dat toch blijven doen ook al zijn ze appart.En als er the rust zou weder keren als hun eruit zijn,heb je toch een probleem later om ze weer terug in de groep te krijgen,daar de rest dan toch weer een leader bepaalt en die dan op zijn/haar beurt weer ruzie maakt met de terugkomers.

    Geef ze ruimschoots eten,wat verdeeld door the kooi en veel knaagmateriaal miss is dat wat afleidend.Hier werkt het wel.

    Sterkte daar en sucssess.Ik lees het wel.

    liefs Chrisd.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Hallooooow Santraaaa!Hoi gaat het nu in je kooi met je Ratties.gaat het weer?

    Liefs Chrisd.

  • Petsofme

    Hoi sorry dat ik niet reageerde

    druk druk druk

    je weet hoe dat gaat

    alles is weer ok met mijn ratjes

    heb ze even appart gezet

    mischien dat de jongste aan het puberen was maar het kan ook dat ze wat verkeerds heeft gegeten waardoor ze zo super hyper was

    de volgende dag was alles in iedergeval weer normaal en ook nu is er niks aan de hand en zijn ze weer drie lieve ratty's

    Gr Sandra

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Nou gelukkig maar.Maar het is toch altijd beter om te vragen bij twijfel.je toonde wel,dat je toch bezocht was.

    Zo zie je maar dat die kleine rakkers je wel bezig en allert houden.

    Liefs Chrisd.