Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

5PetsLTM

  • alexandra

    Hallo allemaal,

    Ik heb 3 ratjes hier die ik moet herplaatsen vanwege allergie

    het zijn drie dames, een huskey van een jaar en twee kleine japannertjes van 1.5 jaar een 0.5 jaar

    vooral de jappanertjes zijn erg tam. De husky wat minder maar ook zij is goed uit de kooi te pakken en op je schouder te zetten

    ze zijn kinderen en andere dieren gewend

    de ratjes kunnen gratis opgehaalt worden. evt tegen kosten is de kooi met toebehoren (Ferplast Jenny Afmeting: L 80 x B 50 x H 79 cm) te koop

    deze is een jaar oud en gaat dus niet gratis weg.

    Gr Alexandra

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Hey miss Poedel of Sandra of Alexandra,mag ik vragen hoe je nou WEL heet?en waarom nou ineens de Ratties weg moeten en Waarom onder een andere naam de zelfde Verzoek werd geschreven?

    je had eerst geschreven wat er met je Ratties aan de hand was,daarna was alles weer oke Zie post:http://ratten.startpagina.nl/prikbord/13320319/help-wat-is-er-aan-de-hand!!!#msg-13320319

    Vind je je dan niet wat onbetrouwbaar overkomen?

    Liefs Chrisd.

  • Petsofme

    lijkt er wel op hé….

    Er was wat fout gegaan…

    ik had een prive mialtje gestuurd naar de beheerder of dit bericht verwijderd kon worden om persoonlijke redenen en dat zou ik nog steeds graag zien

    Ik kan het niet uitleggen

    Maar zo te zien is het andere berichtje verwijderd!

    maar ik kan je gerust stellen

    ze blijven gewoon bij me

    kan ze niet missen

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Tja die masters op die Paginas weeten het soms ook nie meer.

    maar gelukkig ben je aan je Ratties gehecht en de ratties helemaal jou ritme gewent.Fijn hoor,dat ze toch bij je mogen blijven,toch weer een fijn gevoel he,als je je ratties bij je hebt.

    Liefs Chrisd.