Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is DR.C ???

  • Hester

    Goedendag iedereen,

    Ik ben zelf de trotse eigenaar van 14 ratten.

    Nu hoorde ik van iemand dat er zoiets bestaat als DR.C ??

    Bij dit DR.C moet je blijkbaar je nestje rittens die je dan hebt gekregen aanmelden.

    En dit DR.C komt ook 2 tot 3 keer bij je thuis langs om te kijken naar je ratten hoe het ermee gaat een soort controlle.

    En dan sta je daar ook vermeld dat je een goede “fokker” bent.

    Wie weet of dit DR.C wel echt bestaat of niet?(of is dit gewoon lariekoek ??)

    Ik ben echt heel benieuwd.

    Zelf heb ik nooit een nestje “aangegeven” en evengoed ben ik een goede fokker en ben ik zeer goed met mijn ratten.

    Met spanning wacht ik op antwoord van jullie, alvast vriendelijk bedankt ervoor.

    Groetjes van Hester.

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Nou Hester,het is dat jij ermee komt,maar zelf ik heb daar ook nog niet van gehoord.En ik zit nu al vanaf 90 in de Rattiewereld on line.Vreemd voor mij.Sorry kan daar ook nie verder mee.

    Sucsess met je zoektocht naar deze vreemde naam.

    Probeer het eens bij tammeratten.nl te vragen,wel even registreren.

    Liefs Chrisd.

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Nog nooit van gehoord, wel van VSRO maar dat bestaat niet meer.

    Ach ja wie bepaald of je goed of slecht bent?

    Natuurlijk als je de beestjes niet goed verzorgt dan ben je niet zo goed bezig maar als het ze aan niets ontbreekt en je hebt andere ideeën als je buurvrouw maakt dat de 1 goed/slecht en de ander niet.

    Als ik alles moet geloven wat er over mezelf geschreven word nou dan kan ik wel inpakken..