Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

terrarium aangeboden

  • mamborats

    aangeboden tegen elk aannemelijk bod (heeft 350 euro gekost, dus svp geen onzin biedingen) ivm emigratie op zeer korte termijn en het niet mogelijk is om het terrarium mee te verhuizen. Het terrarium is af te halen in Almere (flevoland). De eerste met een aannemelijk bod mag het komen halen, ga niet wachten tot evt hogere boden.

    De maten zijn 120 cm lang, 60 cm diep en 70 cm hoog. Glasterrarium met zwarte strips, op dak en aan voorzijde ventilatieroosters.

    Op ca 35 cm hoogte is een etage over de gehele lengte. Ik heb het terrarium in gebruik voor mijn tamme ratten, deze verhuizen mee

    foto's evt te mailen

  • mamborats

    bij een bod tussen de 150 en 200 euro is het gelijk verkocht en kan het opgehaalt worden in Almere. Maar elk ander bod is bespreekbaar.

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    De ratten verhuizen mee met Colinda wel te verstaan niet met het terarium:D

    Heb het er nog over gehad maar het gaat niet lukken vrees ik Co, hoop echt dat je iemand er voor kunt vinden

  • mamborats

    is nog te koop elk bod is welkom

  • mamborats

    mag voor een laag bod weg

  • Gradje

    Zie jouw terrarium in prijs zakken……………..

    Dat is nou jammer!

    Jouw tijd dringt, neem ik aan?

    Ik wil het niet kopen. Heb een RS.

    Wens jou en je naasten heel veel geluk en voorspoed in je verre, nieuwe omgeving!!

    Groet, Gradje

  • mamborats

    de tijd drong inderdaad…

    de ter is gister verkocht en opgehaald (snik)