Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

(opnieuw) voorstellen

  • marjolein_F

    hallo

    opnieuw ben ik verslaafd. is t ooit weggeweest dan? die kraaloogjes die je zo lief en ondeugend aan kunnen kijken… ik dacht dat t over was. totdat een kennis aan mij vroeg: “jij hebt toch ratten gehad jaren geleden? mijn vriendin is allergisch (echt waar) wil jij voor ze gaan zorgen? dan weet ik dat het goed zit en kan ik ook gewoon langs komen” terugdenkend aan een jaar of 8 geleden, begon het gelijk weer te kriebelen.

    Na overleg met mijn lieve vechtgenoot en bepaalde afspraken “nee, het worden er niet meer dan 5” besloten om het te doen. Nu staan ze in de kamer. en ik vind het heerlijk, loop de hele tijd heen en weer om te kijken naar de dames. (jappie en snappie, u raad het al 2 japanners) echte knuffels zijn het niet, in ieder geval nog niet naar mij toe. maar ze proeven m'n vingers en proberen die mee te nemen naar hun holletje. dat zegt genoeg denk ik.. deze dames zijn nu een half jaar (november 2010) en over een week of drie komen de 2 husky rittens uit het opvangnestje van karin erbij. :D

    heb er erg veel zin in om weer lekker te kletsen over Ratten.

    groet, Mar

  • karin

    hey,

    zou je mij nog even willen mailen dan kunnen we even bespreken hoe of wat want ik wist eigenlijk nog niet dat je voor deze dames zou gaan

    groetjes karin

  • marjolein_F

    hoi Karin :) mail is verstuurd.

    groet, Marjolein

  • Christiane Dammann(chrisd.)

    Hoi Mar,welkom hier.Te gek,dat je Ratties uit de opvang neemt.Blijft toch trekken he,Ratties.

    hey Foto's….leuk jo.

    Liefs Chrisd.