Hierbij zoeken wij voor twee hele lieve jonge (Maart jl) vrouwelijke dombo ratjes Met spoed een goed en liefde vol nieuw thuis.

Wegens persoonlijke omstandigheden van onse dochter kan zei er niet meer zo voor zorgen als nodig is.

En daarom vinden wij het beter als ze naar iemand toe gaan die er meer aandacht aan kan besteden dan dat ze nu krijgen.

Dus bent u degene die zijn hand over zijn hart strijkt en zegt ik wil ze dat goede leven wel bieden.

Ze zijn erg lief en heel speels. zodra je bij de kooi komt zijn ze nieuwschierig en komen meten kijken. lekkernij vinden ze ook erg lekker en eten graag uit je hand.

Maar helaas komen ze bij ons echt veel te weinig uit hun kooi, en dan is dus erg verkeerd.

Neem dan zsm contakt met mij op. 06-23034140. Ik woon in deventer De ratjes mogen voor niks opgehaald worden. vind het belangrijker dat ze goed terecht komen.

Eventueel heb ik er wel een kooi bij, maar daar wil ik wel 75,00 voor hebben. is een nieuwe ferplast ferut 78x48x70 cm.

Mensen die alleen maar kunne oordlen hoeven geen moeite te doen te reageren, als je niet weet wat de volledige eden is van het vertrek van de twee lieve dames.

En nee ze zijn ook niet bestemd voor slanger voer.

IK hoor graag zsm van u.

MVG,