Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rittens russisch blauw agouti dumbo oren!!

  • rilana

    Op 31 mei 2011 zijn bij ons 15 gezonde rittens geboren!

    Moeder toetie is een amerikaans blauwe rat met dumbo oren. Vader Gizmo heeft de kleur argente ook hij heeft dumbo oren. Ze zijn beide aanwezig.

    De geslachten en kleuren zijn inmiddels bekend.

    We hebben 7 dames…6 x Russisch blauw agouti met dumbo oren1x creme met dumbo oren

    En 8 heren…Alle Russisch blauw agouti met dumbo oren.

    Je kunt reserveren door een mail te sturen of even te bellen. Graag willen we weten of je een man of een vrouw wilt. En het aantal. Wij doen ze liever per 2 weg dit omdat ratten groepsdieren zijn en niet graag alleen in een kooi willen wonen. (tenzij je al ratten hebt)

    De ratten kosten 7,50euro per rat.

    De kleintjes groeien op in de woonkamer zodat het leuke tamme ratjes worden die gewend zullen zijn aan dagelijkse dingen. Ook worden ze dagelijks vastgehouden.

    We maken regelmatig foto's. Het is mogelijk om een foto cd te kopen voor 2,50 euro zodat u ook de baby foto's in uw bezit heeft!

    Er is nog vollop keus!

    Ze mogen het nest inmiddels verlaten!

    Groeten Rilana en Hester

  • Hester

    hallo

    Ik heb wel interesse in deze rittens

  • Frida

    …………Je kunt reserveren door een mail te sturen of even te bellen. Graag willen we weten of je een man of een vrouw wilt. En het aantal. Wij doen ze liever per 2 weg dit omdat ratten groepsdieren zijn en niet graag alleen in een kooi willen wonen. (tenzij je al ratten hebt) ………..

    Liever per 2 of uitsluitend per twee? Een beetje rattery (en ik weet niet eens of je een rattery bent) doet geen rittens alleen weg tenzij er leeftijdgenootjes zijn bij de nieuwe eigenaar.

    Ratten zijn inderdaad groepsdieren maar leeftijdsgenoten zijn minstens zo belangrijk. 1 ritten bij een groep van 6 ratten die al ouder zijn dan (pakweg) een half jaar is ook niet geweldig voor dat beestje.

    Gr.

    Frida

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Wat een toeval dat de aanbieder dezelfde naam heeft als diegene die interesse heeft:D

  • nathalie

    Hallo,

    Ik had een vraagje of je nog ratjes te koop hebt: hoeveel mannetjes/vrouwtjes en welke kleuren? Ik zou ze graag op mijn kot houden voor wat gezelschap en ze zeker de nodige aandacht en liefde geven die ze verdienen (zit op kot in geel).

    Prijs? Kunnen ze eventueel ook geleverd worden tegen een vergoeding? Ik heb alles alvast voorzien op mijn kot (kooi: jenny plus, bodembedekking beukensnippers,..)

    Groetjes,

    Nathalie