Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

4 opvangdames

  • Karin

    Hoi allemaal,

    ik ben opzoek naar een goed huisje voor een paar dames, aller eerst voor Martha en Therese.

    Deze dames komen van een collega van mijn tante, ze hadden de dames zwanger gekocht, toen heb ik al aangeboden om voor de nesten te zorgen, maar dat werd maar 1 nest(de hussen uit mijn andere post).

    Een poosje terug werd ik gebeld dat Martha zou bijten, zwaar dominant zijn en wat te doen, heb toen aangeboden om te kijken of ik er iets mee kon, de dames kwamen hier heb ze in mijn eigen meiden groep gezet en vondt echt geen enkel probleem.

    Later kreeg ik een sms dat zoontje atsma heeft en de ratten konden niet meer terug komen.

    Het gaat om een husky Fuzz gewoonoor dametje (Therese) en een beige jap rex dumbo dametje (Martha)

    Deze dames mogen alleen samen weg, dames zijn ongeveer nu een half jaar.

    De andere 2 dames zijn gevonden op straat in een piepklein kooitje met een klein manneke erbij (die moet nog flink aansterken), ze waren behoorlijk ondervoed en het ene dametje was vers van een nest geplukt gezien de afgekloven tepels.

    Deze dames hebben goed gegeten en zoeken nu een huisje.

    Het gaat hier om een argente/beige (vaag kleurtje) berken gewoon oor, een mooie flinke dame van een maand of 8 denk ik, de andere dame heeft dat zelfdevage kleurtje maar is jap dumbo en is een maand of 4

    wie wil deze dames een goed huis bieden? voor intresse mail me maar isismuis@yahoo.com

  • Karin

    Martha

    Therese

    hier alvast de foto's van Martha en Therese foto's van de andere dames volgen nog

  • nathalie

    Hallo,

    Ik had een vraagje of je nog ratjes te koop hebt: hoeveel mannetjes/vrouwtjes en welke kleuren? Ik zou ze graag op mijn kot houden voor wat gezelschap en ze zeker de nodige aandacht en liefde geven die ze verdienen (zit op kot in geel).

    Prijs? Kunnen ze eventueel ook geleverd worden tegen een vergoeding? Ik heb alles alvast voorzien op mijn kot (nieuwe kooi: jenny plus, bodembedekking beukensnippers,..)

    Groetjes,

    Nathalie

  • karin

    lees nu je bericht pas maar mail me even ik heb nog 2 dames

    isismuis@yahoo.com