Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

prikbord. Wie?

  • Gradje

    Vanavond zie ik hier een ratten.startpagina.nl/prikbord.

    Het “vorige” prikbord is over de afgrond gegooid door Jeroen.

    Ben errug benieuwd wie dit nu heeft “opgepakt”??

    Gr. Gradje

  • san

    Ben op zoek naar een 2e hands rattenflat met toebehoren. Wie heeft er 1 of weet iemand in de regio Haaglanden?

  • Frida

    Deze reaktie slaat nergens op. Het lijkt me handiger om je eigen prikje te openen.

    Gr.

    Frida

  • Frida

    Ik heb geen idee Gradje.

    Toen het vorige prikbord verdwenen was heb ik me wel aangemeld bij startpagina om een doorstart te maken. Maar er was al iemand die zich had aangemeld (maar er nog niets mee had gedaan). Ik stond toen als 2e geregistreerd omdat degene die eerder was nog een aantal weken de tijd had om de startpagina in te richten. Er gebeurde niets maar zo ongeveer op de laatste dag werd toch de pagina alsnog ingericht.

    Maar ik ben dus ook nieuwsgierig wie de nieuwe beheerder is van de rattenstartpagina en het prikbord.

    Gr.

    Frida

  • ratten

    Hallo allemaal,

    Vanwege een lange periode van hektiek zie ik nu pas de kans om te reageren.

    Ik, Laurens, ben de nieuwe beheerder van de ratten startpagina en het prikbord.

    Omdat nu weer een periode van rust voor mij aanbreekt, wil ik de rattenpagina weer verder uit gaan breiden.

    Mochten jullie hier nog tips voor hebben, dan hoor ik deze graag.

    @ Gradje: Jij hebt het erover dat Jeroen het prikbord over de afgrond heeft gegooid.

    Dit heb ik helaas niet meegekregen.

    Is er iemand die mij hier meer info over kan geven?

    Wens ik jullie nog een leuke tijd hier op het prikbord en op de startpagina!

    Gr Laurens

    http://ratten.startpagina.nl

  • Frida

    Hoi Laurens,

    Fijn dat er na lange tijd toch weer een rattenprikbord is (wel jammer dat het niet meer via de oude link is die waarschijnlijk veel mensen in de gaten houden).

    Ergens vorig voorjaar gaf Jeroen, de vorige beheerder, aan dat hij wilde stoppen met het prikbord en vroeg of er gegadigden waren die het beheer wilden overnemen. Er waren toen een aantal mensen die aangaven dat wel te willen maar er kwam geloof ik geen reaktie meer van Jeroen. Een paar maanden lang bleef alles gewoon zijn gangetje gaan en ergens in oktober/november was het prikbord zonder enige aankondiging opeens verdwenen. En zo stonden er dus plotsklaps veel mensen in de kou :-( Een aantal zijn wel uitgeweken naar wat andere fora maar misten toch een prikbord. Ik heb toen contact gehad met startpagina om te vragen of ik een herstart mocht maken maar kreeg als antwoord dat er al een gegadigde was (en dat zal jij dus zijn geweest). Omdat er op dat moment nog geen gebruik werd gemaakt van de startpagina en het prikbord kreeg ik een optie als er na (ik meen) 6 weken nog steeds geen pagina was ingericht. En net voordat die 6 weken om waren werd de ratten.startpagina dus in gebruik genomen :-)

    Helaas heeft het daarna nog een tijdje geduurd voordat er ook weer een prikbord aan vast zat. Jammer dus dat het een andere link is maar langzamerhand zullen de oudgedienden wel weer terugkomen.

    Heel veel succes met het beheren van dit prikbord. Als het weer druk wordt zal je af en toe je handen vol hebben hier. Ondanks dat het meestal gezellig was, waren er af en toe ook flinke discussies die behoorlijk uit de hand konden lopen.

    Leuk trouwens dat je RatMedisch ook linkt op de startpagina, ik miste mijn eigen forumpje al in het lijstje :D Verder ben ik ook bezig met een website over ratten maar dat zit nog echt in het beginstadium. Zodra er genoeg te lezen valt dan zal ik je benaderen om de url ook op te nemen op de startpagina.

    Gr.

    Frida

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Ja ik had me bij Jeroen al aangemeld dat ik het wel wilde overnemen nooit iets op gehoord en toen het eraf was opnieuw geprobeerd toen kreeg ik te horen dat er al genoeg PB's waren die over knaagdieren gingen.

    Laten we hopen dat het weer leuk van de grond komt.

  • Frida

    Dat is raar Louise. Ik kreeg onmiddellijk te horen dat er al een nieuwe beheerder was voor de startpagina en het prikbord.

    Hele andere informatie dus.

    Gr.

    Frida

  • Blazed-Amigo's [Louise]

    Ja dat is inderdaad erg vreemd, toen ik merkte dat het PB weg was heb ik gelijk contact gezocht met startpagina.

    In mijn mail heb ik toen ook aangegeven dat ik aan Jeroen ook had aangegeven het over te willen nemen.

    Nouja maakt niet uit het is er weer daar gaat het om..

  • ratten

    Hoi Frida en Louise,

    Dat is zeker raar!

    Omdat ik al beheerder was van een andere pagina, had ik voorrang!

    Maar ik was ook de 2e die er “recht op had”.

    De eerste heeft er ook een tijd niks mee gedaan!

    Maar het prikbord is er weer en dat is het belangrijkste!

    @ Frida: Bedankt voor je uitleg!

    Heb ik een beetje een idee hoe het gewerkt heeft!

    Gr Laurens