Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plassen

• Frida

En het ergste van alles: Hoe meer ratten hoe meer er geplast wordt. En daar begon dit onderwerp eigenlijk mee B)

Gr.

Frida

• NicoleH

Ag dat plassen zal dan wel meevallen, althans de last ervan dan…:P anders doe je niet aan vermeerderen.B)-:D

Maar goed op dat gebied mensen iets leren is toch onbegonnen werk.

Het mensdom is tenslotte weinig mens en veel dom.

• Christiane Dammann(chrisd.)

Zooo hey….Gaafe woordspeling(Het mensdom is tenslotte weinig mens en veel dom.)

Liefs Chrisd.

• Blazed-Amigo's [Louise]

Tot nu toe nog ‘'maar’' 12 lees ik net….

En ach als je die dan niet bij leuke baasjes kan plaatsen dan neem je contact op met de opvang, alsof die al niet tot over hun oren vol zitten zeg.:((td)

Neem dan in ieder geval ook zelf je verantwoording Elvera dan toon je nog iets van karakter i.p.v. er een ander mee op te zadelen.

• NicoleH

Zijn er al twaalf geboren ? Zow heej das snel.

Ennuh waar lees je dat zo snel ?

Mis ik iets ?

Verbaasde nick

• Anna J.

Ik had het ook niet gezien en ben even gaan zoeken. Het staat op ratjes.nl Het zijn er inderdaad 12. Daar voelt ze zich OOK al bekritiseerd. Ze probeert nu via Duiven haar rittens kwijt te raken……

• annet s.

Het is alleen niet te hopen doordat ze steeds zo bekritiseerd word, de ratjes er zo de dupe van worden.

Ze heeft toegegeven dat ze verkeerd bezig is geweest, dus moeten we eigenlijk er een punt achter zetten om haar steeds te blijven wijzen op haar fouten.

Ze heeft contact gehad met Ineke uit Leusden, en ipv. op marktplaats, probeerd ze nu de ratjes naar de opvang te brengen, wat toch beter is.

We hebben allemaal wel eens fouten gemaakt met de ratjes, waaronder ikzelf ook.

Niet iedereen luisterd meteen naar de adviezen op de forums.

Je moet er eerst achter komen dat de mensen hier er toch wat meer van af blijken te weten.

Ik hoop iig. dat er toch genoeg advies komt om de rittens er goed door heen te laten komen.

• NicoleH

Sorrie hoor, maar fouten maken we idd allemaal wel eens.

Maar neem dan ook je verantwoordelijkheid, inplaats ze te dumpen bij een opvang of op marktplaats te zetten - kan je ze ook allemaal zelf houden.

Ze heeft al twee kooien met mannen en vrouwen. Verdeel ze daar dan.

Ooit in de prehistory heb ik ook een nest gekregen omdat me dat gewoon erg leuk leek. (reden is ietwat ingewikkelder maar geen zin omdat allemaal op te schrijven)

Maar ik heb toen dat gehele nest zelf gehouden. (op 1 na die naar iemand gegaan is die dat ratje graag wilde hebben)

Zo oud worden ratten niet, dus het is niet een hele grote opgaaf.

Met max 3 jaar ben je er weer vanaf.

Het zijn tenslotte geen katten of honden waar je met geluk dik 20 jaar aanvast zit.

En dan heb je zelf de consequenties ondervonden, waardoor je waarschijnlijk niet zo snel weer diezelfde stommiteit uithaalt.

Uiteindelijk luisterd niemand naar deze forums/prikpagina's, want iedereen doet lekker waar ze zelf zin in hebben.

Dat is hun goed recht ook, maar draag de consequenties dan ook.

Mensen moeten nu maar eens stoppen met naar de bekende weg te vragen, en vooral niet beledigd zijn omdat ze antwoorden krijgen die ze niet WILLEN horen.

Het mag niet de bedoeling zijn dat iedere nieuwschierige debiel z'n ratten bij elkaar gaat zetten en ze dan maar op de grote hoop van de opvang dumpt.

Ik vind het een gevalletje : wie zn billen brand, moet op de blaren zitten.

Als ik een opvang zou zijn, zou dat dan ook mijn antwoord aan haar zijn.

Al zie ik dit niet gauw werkelijk gebeuren, want er zal uiteraard wel weer een overgevoelig typje haar gaan helpen.

Onder het mom zielige ratjes.

Dit is een visueuze cirkel.

Maar goed, dit is mijn mening.

• NicoleH

Ik zou haar aanraden het slangenforum op te zoeken. ( evil grin )

Gegadigden zat daar, die een ratje of twee willen overnemen.

Zonder bekritesering.

Of ben ik nu weer te cru voor sommige tere zieltjes? ;):D

Heheheh

Gr Nicolle

• Anna J.

haha daar moeten ze maar aan wennen! Wij kennen je al wat langer >:D<