Nicole schreef:..maar hoop doet leven toch ?
Tja Nicole,dat is wel zo,maar met de Ratties word nog steeds wat aangeklooit.Zoals je nu kunt lezen.Tja en sommige beginners zijn P#$%p-eigenweis,zoals bleek bij Elvera.
Ze heeft wel om advies gevraagt maar pas nadat ze man en vrouw samen gezet had,Stom van haar.Maar ik denk toch dat dit ene geval wel heeft geleerd.
En inderdaad ze zou ze allemaal moeten houden zoals ze ook al schreef(niet alles houden maar 2 groupen maken)….maakt ze maar 2 groupen.
Maar wat jij zij naar een Slangenforum schrijven? Goh jij bent Hard zeg.Maar ja daar ben je DE Bitch voor He.><
(hey niet boos zijn op me he)Je weet hoe ik ben ik zeg wat op dit moment opkomt als ik de Bericht lees.
Hey Lekker Kreng:P Hi Hi je kan toch niet buiten Ratties he.
Maar 2 ????Naaaaau dat zal wel weer meer worden,want als jij weer met Ratties begind,dat ben je Zo weer Rattieverslaaft B)- B)-(heb geen ander verslaafings smiley).
Toch wel fijn dat ons Prik-Krengetje er weer is,En de meningen van dat Duffeltje zijn ongezouten.><
Nu maar hopen dat Elvera dit hier ook leest en alsnog Karakter toont en de rittens houd en daarmee ook de verantwoording neemt en wat geleerd heeft,om niet zomaar 2 Ratties bijelkaar te soutemitteren.
Klint ook naiiief,maar wie weet,de wonderen zijn de wereld nog nie uit.
Liefs Chrisd.