Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plassen

• Blazed-Amigo's [Louise]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Ik begrijp best wat je wil zeggen hoor Annet maar na alle ‘'vervelende’' reacties hier heeft ze op ratjes (waar ze dus het zelfde verwachte blijkbaar) maar gewoon een deel van het verhaal verzwegen (misschien omdat ze dan haar rittens wel gratis bij de opvang kan slijten ipv tegen afstandskosten?)

Fouten maken oke en terug te draaien is het niet meer maar draag dan wel zelf ook de lasten en niet alleen de lusten.

• Anna J.

Inderdaad goed gezegd, ik vond vooral het verwijt naar de andere prikkers niet aardig. Net of die de schuld waren!

• NicoleH

Yep now its real……I'm back….heheheh

Tis ook wel weer gelijk een leuke binnenkomer he….!

Ik had de hoop dat er wel wat veranderd zou zijn in die drie jaar die ik weg ben geweest.

Maar helaas, namen veranderen, andere piepels…maar de problemen blijven t zelfde.

maar goed, ze is al weer door naar het volgende forum.

NEXT…..

Gr Nicole.

• Frida

Hoop hebben dat er iets veranderd zou zijn? Tjonge wat ben jij naief geworden zeg :S

Ik ben helemaal niet weggeweest (ja zo af en toe even het ziekenhuis in :( ) en er is helaas niets veranderd. Af en toe lijkt het alleen maar erger te worden.

Soms heb ik van die momenten…….. dan word ik echt gillend gek en zou het liefst helemaal uit de rattenwereld weg willen. Maar dan kijk ik weer eens opzij en zie die lieve koppies van mijn kereltjes hier….. Tja, en op sommige fora kan ik nog wel eens echt helpen. En dan blijf ik toch weer hangen.

En voor je het weet zijn er dan 3 jaar voorbij en kom je NicoleH weer tegen :D

Gr.

Frida

• NicoleH

Naief ikke ? Neuh ..maar hoop doet leven toch ?

Tja ik was weg. (Misschien hoopte sommige dat ik weg zou blijven ) want ik stond nu niet bepaald bekend om mn vriendelijke en vooral geduldige antwoorden.:D

Uh ziekenhuis ? niets ernstigs hoop ik.

En ja ratjes blijven leuk, al heb ik ze op dit moment zelf even niet.

Maar misschien in de toekomst hoop ik er toch wel weer 2 aan te schaffen.

Zo heb je toch weer een hele rits hoopjes op een rij B)-

Maaruhm leuk dat je nog van de partij bent frida ;)

Knuf nic

• Christiane Dammann(chrisd.)

NicoleH Schreef:

——————————————————-

> Ik zou haar aanraden het slangenforum op te

> zoeken. ( evil grin )

> Gegadigden zat daar, die een ratje of twee willen

> overnemen.

> Zonder bekritesering.

>

> Of ben ik nu weer te cru voor sommige tere

> zieltjes? ;):D

>

> Heheheh

>

> Gr Nicolle

Jaaa Hoor Nicole ten voete uit>:D<.

Nee Nicole,Ik hoop dat ze ze dan maar naar een opvang doet.

Liefs Chrisd.

• Frida

Hmmm, vandaag zat ik schaatsen te kijken (heerlijk) en in de commentaren tussen de wedstrijden door doet Bart Veldkamp de uitspraak “hoop komt voort uit angst” of zoiets. Dat vond ik al direkt nergens op slaan.

Ik vind het wel leuk dat je weer terug bent hoor. Omdat jij opeens wegbleef kreeg ik extra vaak de titel “bitch”. Nu kan die weer worden verdeeld (:D

Ziekenhuis: Niets levensbedreigends of zo. Gewoon een totale knieprothese op mijn bejaarde leeftijd van 44 die niet wilde buigen. Dus weer ziekenhuis is om onder narcose te laten doorbuigen en dan 24 uur per dag nonstop op de kinetec (kniebeweegapparaat) en dat dan voor een dag of 4. Daarna thuis verder met 6 uur per dag kinetec. Resultaat: knie wilde nog niet buigen. Dus weer opnieuw hele gedoe……….. en nog een keer. En nu na anderhalf jaar is het resultaat dat de knie niet wil buigen en weet de arts ook waarom dat niet wil: het bovenste prothesedeel is geroteerd. Zit niet goed dus. That's all :S

Ga jij in de toekomst zeker maar weer een paar ratten nemen. Dan blijf je hier ook weer hangen.

Ik blijf hier ook wel de boel onveilig maken want ik heb toch niets beters te doen en al zou ik dat wel hebben dan kan ik dat niet eens ;)

Gr.

Frida

• Christiane Dammann(chrisd.)

Nicole schreef:..maar hoop doet leven toch ?

Tja Nicole,dat is wel zo,maar met de Ratties word nog steeds wat aangeklooit.Zoals je nu kunt lezen.Tja en sommige beginners zijn P#$%p-eigenweis,zoals bleek bij Elvera.

Ze heeft wel om advies gevraagt maar pas nadat ze man en vrouw samen gezet had,Stom van haar.Maar ik denk toch dat dit ene geval wel heeft geleerd.

En inderdaad ze zou ze allemaal moeten houden zoals ze ook al schreef(niet alles houden maar 2 groupen maken)….maakt ze maar 2 groupen.

Maar wat jij zij naar een Slangenforum schrijven? Goh jij bent Hard zeg.Maar ja daar ben je DE Bitch voor He.>:D<

(hey niet boos zijn op me he)Je weet hoe ik ben ik zeg wat op dit moment opkomt als ik de Bericht lees.

Hey Lekker Kreng:P Hi Hi je kan toch niet buiten Ratties he.

Maar 2 ????Naaaaau dat zal wel weer meer worden,want als jij weer met Ratties begind,dat ben je Zo weer Rattieverslaaft B)- B)-(heb geen ander verslaafings smiley).

Toch wel fijn dat ons Prik-Krengetje er weer is,En de meningen van dat Duffeltje zijn ongezouten.>:D<

Nu maar hopen dat Elvera dit hier ook leest en alsnog Karakter toont en de rittens houd en daarmee ook de verantwoording neemt en wat geleerd heeft,om niet zomaar 2 Ratties bijelkaar te soutemitteren.

Klint ook naiiief,maar wie weet,de wonderen zijn de wereld nog nie uit.:D

Liefs Chrisd.

• Anna J.

Ik ken nog wel iemand die 12 rittens heeft :D

• NicoleH

Whoehahahahaha…

Ik stikte haast van het lachen toen ik je reactie las.

Geweldig…

Gr nicole