Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

10 lieve rittens te koop

  • Rachel

    Wij hebben 10 lieve rittens te koop

    Ze zijn op de 17e van november geboren

    Mogen weg tussen kerst en oud en nieuw

    De moeder van de rittens is aanwezig

    voor 1 ritten vragen we € 5,- en voor 2 rittens € 7,50

    We willen graag dat de rittens per 2tal weg gaan

    Ook is het mogelijk om er 1 te kopen maar dan is het wel belangrijk dat u thuis al ratten heeft waar deze bij komt te zitten

    Ratten zijn zeer sociale dieren en hebben sowieso 1 maatje nodig!

    Het geslacht van de dieren is nog onbekend

    Bij interesse of vragen graag te mailen naar het volgende mail adres:

    dwerg_geit@hotmail.com

    Alleen serieuze mails worden beantwoord,

    Ze gaan niet weg als slangenvoer!!

  • Gradje

    Beste Rachel

    Dit prikbord is geen verkoopsite.

    Als je je rittens wilt verkopen, plaats deze advertentie dan op Marktplaatspuntenel

    Groet,

    Gradje

  • Danitsja

    Ja, maar daar zitten die slangenhouders juist ;).

    Een goed baasje vinden is lastig, omdat er al zoveel nestjes geboren worden. Vaak is het wel handig om iets meer over de achtergrond van de rittens te vertellen (wat is bekend over de ouders? is het een gepland nest of een complete verassing?).

    Soms kan bemiddeling via opvangs ook nog helpen.

    Veel succes gewenst!

    Groetjes Danitsja

  • Sjaan 007

    Nee marktplaats zet daar maar geen advertentie neer!

    Dit is een rattenpb en d'r zijn er wel meer die hier ratten plaatsen.

    Geen beter huisie voor een rat als bij rattengekken ;-)

  • NicoleH

    Wat maak je je druk.B)-

    Wees blij dat er in elk geval IETS gepost word ;)… al is het dan een advertentie voor rittensB)….wat een dooie boel hier zeg.(td)

    Gr Nicole

  • Yootah

    HAHA >:D< inderdaad dooie boel hier

    En ik heb hier ook gepost met rittens die een huisje zoeken geen commentaar gekregen over de plaatsing. En moet bekennen sta ook op marktplaats maar heb nog nooit gekke mensen gehad die ze voor de slang wilde. Daar zijn ze te duur voor tenzij je ze aanbied voor 1 euro natuurlijk ::o

  • NicoleH

    Nah moet wel zeggen dat ik erg mild geworden ben hoor…daar kreeg ik ook al voor op mn falie van sjaan B)-

    Volgens sjaan ben ik Bitch af…..:D

    VROEGAH….gaf ik ook “commentaar” op mensen die hier voor de 1e keer binnen stapte en gelijk met ritten verkoop begonnen.

    Eerst jezelf even voorstellen en eventuele info over de achtergrond van je ratten is toch wel gewenst, VOOR er met rittens gesmeten word.

    Er zitten hier wel ratten gekken, maar we hoeven natuurlijk niet alle ratten aan te nemen van elke noodruftige en zichzelf tot rattery gebombardeerde vermeerderraar.

    Tis dan toch wel handig dat we weten wie en wat je bent en waar je voor staat in je fokprogramma. ( VOOR we je afbranden tot aan je teennagels)B)-;):P

    Voor veel van onze oude garde, was dit prikbord een verlenging van onze woonkamer, en vele vonden dan ook, dat als je zomaar voor de 1e keer al gelijk met rittens ging smijten.

    Dat het een vorm van huisvrede breuk was…stel je eerst even netjes voor enzo..prik een paar dagen cq weken mee…voor je rittens gaat dumpen hier.

    Het is tenslotte een ratten prikbord voor liefhebbers, maar zeker GEEN advertentie site.

    Klinkt misschien vreemd, maar zo voelde dat ook aan, min of meer……en het commentaar was dan ook niet van de lucht.

    Erg vriendelijk waren we niet.. en vele sloegen dan ook jankend met de staart tussen de benen op de vlucht.B)-

    We waren eigenlijk heel gemeen, want hier gelijk posten voor rittens vonden we niet goed, maar op marktplaats zetten was een reden om je echt met pek en veren van dit prikbord af te jagen. ( Letterlijk en figuurlijk)

    Er waren erbij die je zelfs na gingen jagen op andere prikborden, soort van stalking ( Wat in mijn ogen ook ietwat overdreven was hoor, hou me ten goede, want dit gedrag praat ik absoluut niet goed)

    Maar eigenlijk..wat je ook deed…je was de pineut.>:D<

    Niet erg sociaal en ook zeker niet vriendelijk, maar zo werkte dat toen.

    Tis geen excuus, maar we werden ook letterlijk doodgegooid met rittens vanuit het gehele land en zelfs over de landsgrenzen heen.

    En dan te bedenken dat de opvang letterlijk tot aan hun strot vol zat met dumpers.

    Dus een beetje gallisch werden we er wel van.

    Maar goe…tis hier zo stil, dat ik al blij ben enig teken van leven te zien….welk teken dan ook.;)

    Gr Nicole

  • Yootah

    whahahahaha geweldige reactie volgens mij ben je een tof wijf :)

    Maar inderdaad een voorstel rondje is wat netter… (:P)

    geloof nu ook inderdaad dat er niet zomaar meer mensen hier bij komen. En ik ken wel tegen een stootje en heb mijn bekkie ook wel bij dus voor al die bijdehante opmerkingen heb ik wel een weer woord voor :D

    Maar goed niks te lullen ook meer natuurlijk pff stomme kerstdagen dat daar zoveel tijd in moet gaan zitten je kunt toch gewoon lekker thuis een chinesie doen ;)

    groetjes Yootah

    pfff stil stil ;)

  • Sjaan 007

    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen we gaan nog niet naar huis!

    Nog lange nie, nog lange nie!

    En we gaan nog niet naar huis want…………………………………

  • Yootah

    m'n moeder is nie thuis

    niet naar huis toe gaan, niet naar huis toe gaan

    gezellig zo'n liedje (:D